12.08.2022

Bugün başka bir program için girmiştim ama neye niyet neye kısmet şeklinde bir çalışma oldu. İlk bölüm Brezilya müziğine uydurmaya çalışarak geçti, pek beceremedim galiba, son kısım hoş oldu ama kesmedim. İkinci kısımda ud ağırlıkta hoş şeyler ortaya çıktı bence.

20220812_2145-Dave-KeysRockTribe-vio-jb (01 59 - 05 11).mp3 +cyanite-analysis

Burda vio ve Dave var. Bu Dave Amerikalı, aynı nick yüzünden sonuna ülkeleri ekleyeceğim. Birkaç melodi değişiyor, vio'nun çaldığı bir şarkıydı sanırım ama bilemedim. Çok hoş her türlü.

20220812_2145-Dave-KeysRockTribe-vio-jb (11 31 - 15 21).mp3 +cyanite-analysis

Burda alttaki melodi vio'nun, benim melodilere çok benzettim, ben mi çaldım diye şüphe ettim ama bilemedim, belki ortaya çıkışı öyledir. Üzerine etkili melodiler derken coşkulu davulcu jb geldi.

20220812_2145-Dave-KeysRockTribe-vio-jb (23 02 - 24 57).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da jb ile teke tek kaldık. Çalarken az biraz sesi geldi yine, hoş bir efekt ekliyor. Şu arkadaşlarla düzenli çalma imkanı olsa bari ama maalesef denk geldikçe işte, bizden henüz kimse yok. Bir bu olaya bakıyorum bir de kimsenin çıkmamasına, yukarlarda biri dalga geçiyor herhalde diyorum :)