02.07.2022

4 gün sonra yazabiliyorum, nerdeyse artık her gün ninjam/ninbot'a bağlanıyorum. En kötü ihtimal ipad ile bağlanıyorum eğleniyorum derken bu çalışmada gergin ve saygısız Japon'un teki madem ipad ile akor basmak zor, bağlanma falan dedi. Tartıştık biraz, daha önce de bir Japon'la tartışma olduydu. N'olmuş bu Japon'lara hani saygılı insanlardı? Keyfimin kahyası mısın diyemedim tabii, İngilizce'm yetmedi ama yettiği kadar anlattım.

Sonraki gün sanki duymuşlar gibi troller bastı, keşke bu tiplerle karşılaşsa da tonunda çalan insana laf ettiğine utansa diyeceğim ama galiba bu Japon'lar utanmıyor da artık.

Başka odaya geçip ipad içinden bir şeyler çaldım:

20220702_2155-PadRockTribe-Peterporqer (02 46 - 04 53).mp3 +cyanite-analysis

Peterporqer geldi, hoş bir şeyler ortaya çıktı. Sesi çok kısık kaldı, dedim ama açtı sonra tekrar kısıldı, anlamadım artık.