26.05.2022

Çalışmanın arkasında The Legend of 1900 filminin esas felsefesinin anlatıldığı son diyalogları ekledim. Benim pek sevdiğim bir sahne, uzun süre de çaldırdım ama arkadaşlar biraz sıkıldı :) İki sefer kapattım, üç sefer açtım.

Diyalog olmayan bölümler de hoştu aslında ama bu çalışma konseptine uygun hep diyaloglu kısımlardan kestim. Pek fazla kişi yoktu, 6-7 kişi falan... Son kısımda Amerika'dan biri sitarı ile de bağlandı. O ilginçti, aynı zamanda mikrofondan da konuşuyordu.

20220526_1746-KeysRockTribe-EE (00 16 - 02 26).mp3 +cyanite-analysis

Güney Kıbrıs'tan biri EE, "air drummer" imiş kendisi. Son kısımlara doğru daha iyi uydurdu ama orada diyaloglar yoktu, buradan kestim.

20220526_1833-KeysRockTribe-BobertPlaysDrums-SQ_BASS-ADY-Nick_M (04 53 - 06 53).mp3 +cyanite-analysis

Bunda gerçek kompozisyon davulcusu BobertPlaysDrums var. Ölmek için tek yok dedikten sonraki sessizlik kasten mi? Denk mi geldi bilemiyorum ama çok hoş olmuş.

20220526_2010-KeysRockTribe-Yan_Le_Rouge.mp3 +cyanite-analysis

Yan_Le_Rouge ile bir süredir karşılaşmıyorduk, son kısma doğru o geldi. Teke tek kaldık, böyle bir şey ortaya çıktı. Hani belki fazla sade oldu ama ne bileyim tam havayı vermiş bence. Vokal eklenmesi de hoş olmuş.