21.03.2022

Uzun süreler yine pek kimse kalmadı. Metronomu biraz yüksek ayarladıydım, onla mı ilgisi vardı bilemiyorum ama tabii hayatın kuralı burada da işliyor, kimse yoksa kimse olmamaya devam ediyor, bir kişi bile gelse hemen toparlanıyor. Çaldığım ile ilgisi de olabilir, o ayrı :)

Neyse köpek sever İtalya'dan biri geldi, ondan bir kesit aldım. Köpeğim çağırıyor, dedi, gitti ve geldi sonra ortalık iyice şenlendi.

20220321_1715-RockTribe-margat (02 16 - 04 59).mp3 +cyanite-analysis

Elektronik altyapılı ritmler, coşkulu diyelim :)

Bu kayıttan sonra kimsecikler yoksa ben giderim diyerek Neo'ya iade-i ziyaret yaptım, hoş şeyler çalındı ama oraya insanlar gelmeye başlayınca Neo kaçtı. Yabani bir Alman arkadaşımız galiba, sevmemiştir de garip oldu böyle. Önce davulcu vardı, sonra tekrar yukarda bahsettiğim İtalyan geldi, o şekilde devam etti. 

Sesler çok açıktı, hiç bu kadar açtığımı hatırlamıyorum. Amerika'dan bir vokal vardı, sesi duyulmuyordu, onun da sesini biraz açtırdım da ancak bu kadar oldu. Bu bahsettiğim bölümlere ninbot sitesinden ulaşabilirsiniz, onları kesip koymuyorum artık, ilk başlarda hepsini koyuyordum, baya manyaklıkmış :)