28.02.2022

Çalarken daha kötü gelmişti ama dinleyince eh fena olmamış dedim. Shavit arkadaşımın bulunduğu ortam gürültülüymüş, biraz toparlamak zor oldu. Bas dağılınca zor toparlanıyoruz tabii. Anon diye biri de birkaç seferdir denk geliyor, değişik işler yapıyor. Hazır vokaller ekledi ilk başta. Bir Arapça şarkı sanırım, bir de White Rabbit şarkısını ekledi ama o hiç olmadı tabii, onu kesip koymadım.

20220228_1531-RockTribe-anon-shavit_bass-Jamtabasse (01 30 - 03 30).mp3 +cyanite-analysis

Bu Arapça vokalli olan.

20220228_1655-RockTribe-Mrbass-gitano-anon-Nick_M (02 47 - 06 47).mp3 +cyanite-analysis

Bundaki melodi biraz standart benzer ama hoş, Mrbass diye biri var.

20220228_1715-anon-Nick_M-RockTribe-Mrbass-Fab973 (18 47 - 21 35).mp3 +cyanite-analysis

Bu da eğlenceli bir bitiş. Anon arkadaşımın eğlenceli halleri diyelim :) Normalde ben imkansız böyle bir şey çalmam, çalamam ama bir şekilde uydurmaya çalışıyorum, biraz oldu da sanki.

Jazz'cı arkadaşlar artık pek uğramıyor, onlar da usanmıştır benden ama hafiften yarım sesli Jazz'ımsı bir şeyler de yapmaya çalıştıydım, oraları eklemedim. Bakalım Jazz geliştirmeleri ağır gidiyor, o kadar içimden de gelmeyince ancak böyle işte, her şey ninbot arkadaşlarım için :)