17.01.2022

Daha önce bir radyo yayınında facebook canlı yayınına çevirmeyi denemiştim, hemen telif yüzünden yayını kesip silmişlerdi. Bu sefer öyle bir sorun olmadı. Nedense sadece 20 küsür dakikasını aldı. Facebook'tan bir işe yaramaz ama yine de böyle bir imkan güzel.

3 saat civarında bir çalışma oldu. Çok fazla gitar vardı. Gitarcı arkadaşlar nedense tonsuz (gamsız ve vicdansız :D) çalmaya ısrar ettiler (dinleyen olduysa özür diliyorum (olmamıştır ama...)), özellikle söyledim ama pek dinlemediler :) Kasten mi yapıyorlar, tarz diyeceğim ama Jazz gibi de değildi. Yine de keyifli bir çalışma oldu.

20220117_1359-RockTribe-vh_drums (01 47 - 05 02).mp3 +cyanite-analysis

Davulcu arkadaşımız vh_drums, ben daha gitarı alıp bağlamadan geldi çalmaya başladı, biraz beni bekledi, sonra uzunca süre çaldık. Üç tane davulcu geldi, birbirlerini beklediler ya da diğeri geldi diye gidip sonra tekrar geldiler falan, böyle bir olay yaşadık...

20220117_1408-RockTribe-vh_drums-CrimsonCruizer-bluesyboy-whoami-Defter-Fil-DonPolettone-luisyvero-io (05 50 - 09 52).mp3 +cyanite-analysis

Buradaki gitar en uygun gitardı ama sesi kısık kaldı, davulcu coşunca ben de fazladan ritm ve distortion açınca gitti kendisi, teşekkür ediyoruz.

20220117_1408-RockTribe-vh_drums-CrimsonCruizer-bluesyboy-whoami-Defter-Fil-DonPolettone-luisyvero-io (29 02 - 31 12).mp3 +cyanite-analysis

Davullar ne alaka diyebiliriz, coşkusu geçmedi ki hiç, hoştu ama... Bu ortamda davulcu coşturmak normalden daha zor, döngüsel mantıkla ritmler çok fazla gelişemiyor, haliyle.