16.12.2021

Bu kadar aksilik üst üste hiç denk gelmemişti. Önce bağlantı gitti zannettim, modemi yeniden başlattım. Sonra bir baktım ninbot sitesi uçmuş. Site açılmıyor, müzik odaları listeden düşmüş. Bu kadar zamandır ilk kez bu halde gördüm. Belki denk gelmemiştir bilemiyorum.

Zaten kimse bu ud ve lavta sesini bir türlü beğenmiyor. Kalbimi çok kırıyorlar ama farkında değiller :) Bir tane basçı geldiydi, kısa bir süre durdu sadece o kayıt oldu, onun da linki şöyle:

20211216_1416-KeysRockTribe-Sulcus (00 00 - 03 00).mp3 +cyanite-analysis

Hadi hepsine tamam dedim, ben gideyim birkaç kişinin olduğu odaya, gittim uydurdum, uğraştım falan derken şakkadanak mac kitlendi. Mac'in saçını başını dağıttığı, çat diye bu şekil kitlendiği çok nadiren oluyor. Hepsi bugüne denk geldi, şaka gibiydi.

Bu aksilikler içinde bir o tarafa bir bu tarafa savrulurken sağ olsun lake of the hell oralardaydı, yalnız bırakmadı. Ben bu sanal enstrüman seslerini pek beğendim ama kesin o beğenmemiştir :)