11.12.2021

Lavta ve ud sanal enstrümanları yükleyip ortamlara katıldım. Ben sesleri pek sevdim ama yabancı arkadaşlarım o kadar sevemedi. Yani ilgilerini çekti ama çok fazla uyduramadılar. Bunu tam olarak bir kültür olayı olarak görmesem de en azından farklı sesler duymak adına hoş bir şey ama yine de onların bir çoğuna göre doğulu olmuş oluyorum. Bundan da gocunmuyorum.

20211211_1726-KeysRockTribe-ransom (00 00 - 02 18).mp3 +cyanite-analysis

Kısa kısa kesitler ekledim. Bu örnekte pek güzel çalan bir davulcu arkadaş geldi ama çok kalmadı. Lavta sesi biraz kanunu andırmış, normali böyle değil ama bu hali de hoş olmuş.

20211211_1814-KeysRockTribe-kikotoa_10Light-ty-ballpointmusic-polkadot-jabah_guitabase (19 55 - 21 46).mp3 +cyanite-analysis

Bu kesitte ud sesi var. Ud sesi baya güzel olmuş. Makam ayarları falan da var ama henüz hiç fikrim yok, bir ara ona bakacağım. Bu haliyle bile eşlik etmeleri zor makam olaylarında ortalık çok karışacak gibi.

Elektronik müzik yapan biri geldi. Eklemeyecektim ama kıyamadım. Göbek havasından hallice olmuş. Ben eğlendim.

+

12.12.2021

Yine lavta ve ud ile katıldım ama pek kayda değer bir sonuç çıkmadı.

13.12.2021

Gitar gününü lavta ve ud'a vermiş oldum. Biraz da üşengeçlikten, klavye ile çok daha pratik oluyor. İnsanlar gelmeyince ben onların ayağına gittim. Hani ud'un tonlarında mı sorun var diye. Gayet de uyumlu çalınabiliyormuş. Demek ürküyorlar sadece. Kadın bir vokal de vardı ama kesip koyacak kadar iyi olmadı.