10.12.2021

Bu hafta birer gün gecikme ile yayınlar oldu. Tabii ki fark eden olmadı :) Kendime gülümsüyorum o gülücük yanlış anlaşılmasın.

Ninbot cehepsinde olaylar değişik bir hal aldı. Son dakika vokal arkadaş geldi ama ben kapattım gidiyorum dedim, baktım bana özel gelmiş, vay dedim.

Logic pro x ile sistemdeki seslerden çalayım diye düşündüm. Yerel enstrümanlar ilgi çeker gibi geliyor bana ki çekti, baya hoş olabilir. Çok güzel ses örnekleri yoktu ama bir lavta ve bir santur sesi ile denemeler yaptım.

20211210_1459-KeysRockTribe-polkadot (05 48 - 07 51).mp3 +cyanite-analysis

Bu kayıtta basçı arkadaşa lavta sesi ile eşlik ediyorum. Pek lavtaya benzemiyor, tabii klavye çalımı olduğu için de benzemiyor bir yerden sonra ama pek kaliteli ses örnekleri değilmiş.

20211210_1608-Gilles-KeysRockTribe-bena-darkriver-roberescolaire-marvinbae-Neo-gstring-Gitano-tonhodalua-david (04 13 - 06 36).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da santur var. Piyano sesi diğer klavyeci arkadaş, uzun süre dinledi kendisi, hatta basçı çalıyorsan ses gelmiyor falan diye seslendi, o da dinliyorum falan dedi. Sonra uzun bir süre katıldı. Daha önce de çalmıştık. Davulcu baya iyidi ama klavye ile çok coşturamadım :)