08.11.2021

20211108_1501-RockTribe-coryjwong-io-mbazz (00 00 - 03 43).mp3 +cyanite-analysis

20211108_1516-RockTribe-peterS-Said-JasonBass-ParenteBeats-ensichei-Michel_bass-Andrey_Gen-shavit_bass (41 25 - 47 11).mp3 +cyanite-analysis

Sisteme bağlanır bağlanmaz insanlar geldi. Nerdeyse 2 saatlik çalışmanın hepsi ninbot sitesine kaydoldu. 13 kişi kadar gelmiş gitmiş. İlk başta gelen arkadaşlar çalınan melodilerinin tonunun dışında takılmakta ısrar etti. İspanya'dan LOL nickli bir arkadaş. Burayı çevirterek okursa selamlarımı yolluyorum ona :) (şaka şaka).

Ardından "coryjwong" nickli bir arkadaş geldi. Tesadüfen mi denk geldik, yoksa ilanlar vasıtasıyla mı geldi bilemiyorum. Selamıma "slm" etti ve kısa süre çaldıktan sonra ses etmeden çıktı.

Eklediğim ilk kayıt bu arkadaş, daha önce çaldığımız io nicki davulcu arkadaş ve sonradan gelen bir basçı arkadaşı içeriyor. Hafif hareketli, az biraz uyumlu, az biraz uyumsuz bir kayıt.

İkinci kayıtta 3-4 tane gitar var. Andrey de var. Kendisi artık dinliyor. En azından çok fazla abartmadı. Günün son kaydı, 51 dakika idi, içinden 5 dakikalık, en son kısmı kestim. Aslında hoş yerleri vardı ama uzatmak istemedim. Biraz arabeske bağladım sanırım. Diğerleri de ses etmedi. Basçı arkadaş da İsrail'den olunca belli bir uyum olmuş olabilir.

Tabii ben bu arkadaşlara, arkadaş diyorum ama sadece ninbot sisteminde denk gelmiş çalmış oluyoruz. Bazıları ile tekrar tekrar karşılaşıyoruz ama kimsenin benim gibi not aldığını sanmıyorum :)

Yalnız ben bu işe değer veriyorum. Belli bir akışta kalpler birlikte atıyor gibi geliyor bana. Umarım diğer çalanlar için de öyledir, yoksa kendi kendime gelin güvey oluyorum demektir.

Şöyle diyebiliriz, son kayıtta: Rusya'dan, İsrail'den, Amerika'dan ve ülkesini bilmediğim toplam 4-5 kişi ile kalplerimizi senkronize etmiş olduk. Allah kabul etsin.