25.10.2021

20211025_1509-bass_test-neoanon-x_Rodhes-RockTribe-Daniel (08 41 - 11 05).mp3 +cyanite-analysis

20211025_1509-bass_test-neoanon-x_Rodhes-RockTribe-Daniel (12 05 - 16 49).mp3 +cyanite-analysis

2-3 ay aradan sonra tekrardan başladım. Bir aksilik olmazsa pazartesi ve perşembe günleri 22:00 şeklinde devam edeyim diyorum. Günler arası açıldığı için yine her çalışmaya bir günlük şeklinde devam ederim.

Yaklaşık 2 saat kadar süren bir çalışmaydı. 14 kişi civarı bir gelip giden olmuş. Dinlemeye kimseler gelmez diyordum. Sağ olsun Sek bir uğradı. Tam geldiği sırada manyağın biri ortalığı katıp karıştırıyordu. Pek böyle tip gelmiyor çünkü birisinin açacağı en ufak rahatsız edici ses tüm çalışmayı bozar. Dip gürültüleri falan sorun oluyor, bir de adam gelip kasten ortalığı katıp karıştırınca çok da güzel giden çalışmayı bozmuş oldu. Çalışmanın bu kısmından kesit eklemedim. ninbot sitesinde 51 dakikalık kayıt olarak duruyor.

Eklediğim iki kesit önceki kısımdan, coşkulu bir davulcu, uyumlu bir basçı ve atraksiyonlu bir klavyecinin olduğu tam teşekküllü bir online grup gibi hissedilen bölümlerden iki adet kestim.

Tabii her günlüğe temenni olarak ekliyorum. Elin "gavuru" bu tarz olaylara eğilmiş, eğleniyorlar. Ha ninbot sitesinde belki toplam en fazla 50 kişi vardır, dünya çapında bir site ama pek duyulmadığı için de böyle ama yine de oturup bundan keyif alıp geliştiren insanlar var. Bir gün bizim buralara da gelirlerse, canlı performanslı, radyolu, chat odalı şekilde dayalı döşeli bir mekanı hazır olmuş olacak.