11.08.2022

Çok eğlenceli bir çalışma oldu. Yine dolu bir odaya girdim ama kısa süre sonra dağıldılar, birkaç kişiyle birlikte hoş bir sonuç ortaya çıktı. 

Vokal programını da bu şekilde kullanabilirsem gayet güzel olabilir. Programda neden kelimeler "Y" ile bitemiyor onu anlamıyorum ama bakacağım sonra...

20220811_1845-KeysRockTribe-polkadot-vondestin-Gerrys_lie-Michel_bass-ERNEST-tony-rocky-giorgio (08 34 - 11 01).mp3 +cyanite-analysis

Arada Metal'e geçtik. Gitarda Gerrys_lie var, basta polkadot, süper Metal basları ekledi. Norveçli olarak azını beklemezdim zaten... Deli vokalimiz de Amerika'dan vondestin, ses kanalı ismi "Mandolin" olarak birkaç tane daha kullanıcı adıyla birlikte çaldık bence ama pek çaktırmadı :)

20220811_1845-KeysRockTribe-polkadot-vondestin-Gerrys_lie-Michel_bass-ERNEST-tony-rocky-giorgio (27 07 - 31 02).mp3 +cyanite-analysis

Bu çalışma pat diye çıkıp giden Gerrys_lie için yapıldı. Polonya'lı diğer arkadaşına durumu anlattım. Ben çıktıktan sonra geldiğini de gördüm. Sözler olaylar falan hepsi çok güzel denk geldi, eğlenceliydi. Vokal arada küfretmiş de onu saymazsak (onaylamıyorum tabii) iyidi :) Küfredecek kadar bir şey yoktu yani. Fazladan coşmuş.