16.06.2021

20210616_1622-KeysRockTribe-Flore (01 44 - 04 08).mp3 +cyanite-analysis

3 saate yakın çaldım bu sefer. Başlangıçta fazladan bir şeyler deniyordum. Biri bekledi bekledi, uyum sağlayamayacağım deyip çıktı. Sonra çaldığımın tonunu ve ritmini biraz normalleştirdim. Tekrar geldi ve bir de ne duyayım, Fransız bir kadın vokalmiş kendileri... Öyle çok ahım şahım bir şey olmadı ama yine de ilginç oldu. İlk linkte bu var.

İkinci linkte yığınla gitarcı var. Giriş gelişme güzel de son kısım ortalık kan gölüne dönmüş. Eğer olur da gelen olursa herkes odaya fazladan bir hesap açıp doldurması gerek 8 kişi cidden fazla. Tabii daha bizden pek kimseler gelmiyor benim de ettiğim lafa bak :)

Bunlar haricinde hafiften yaptığım Jazz araştırmalarını uyarlamaya çalıştım. Aslında biraz andırıyor ama diğerlerinin çaldığına o kadar benzemiyor.

*Kayıtlar kategorizasyon için daha sonradan kesilmiştir. Etiketler hatalı olabilir.