31.03.2021

Değişik bir seans oldu ama maalesef elimizde kayıt yok. Ninbot kayıtları sanırım sadece ninbot odalarında çalışıyormuş. Yani neden diğer odaları da sisteme dahil etmemişler onu anlamdım ama şu vakte kadar kayıt çıkıyordu.

Bu sefer bir ninbot odasına girip geleni beklemeyeyim dedim. Onun yerine mevcut doğaçlamalar üzerinden beğendiğim bir tanesine katılayım dedim. Ninjam odalarından biriydi.

Tüm hazırlıkları yaptım ama odaya girmeye çalışınca 8 kişinin doldurduğunu gördüm. Bir süre giremedim. Çok beklemeden girdim derken bir baktım mevzuyu toparlamışlar gidiyorlar. Neyse ki hepsi gitmedi. Bir süre tatlı bir doğaçlama oldu. Seslerin nasıl duyulduğunu da merak ediyordum ama dediğim gibi maalesef kayıt olmamış.

Ardından odada tek başıma kaldım :) bir davul seçip tekrar bağlandım. Bir de baktım ne göreyim. Listede bir Türk Bayrağı daha var. Virtozor nickliyle biri katıldı. Vay dedim, Türkçe konuşan biri. Hem de buralarda. Bir arkadaşı vasıtasıyla ninbot ilanlarım falan kendisine ulaşmış. Siteyi oradan keşfetmiş. İşi varmış, kısa bir süre çaldık ve ayrıldı. Buraları söylememişler mi? Yoksa şimdilik sadece ninbotta mı takılmak istiyor onu soramadım bile ama zaten mevzu ulaştıysa ortaklaşa yapmaya çalıştıklarımızdan da haberi vardır, diye düşünüyorum.

Son kısımda da biraz metal dehlizlerine açılmıştım. Genelde distortion kullanmamaya özen gösteriyorum. Yani Rock-Metal deyip distortion'suz nasıl olacak dersek onu da bilemiyorum ama ilerde belli bir kadro oluşursa yerine göre kullanılabilir. Şimdilik durum böyle.

Gelip dinleyen olduysa teşekkürler. Kaçıranlara maalesef kayıt gösteremiyoruz.