08.02.2024

Nerdeyse 1 aydır çalamıyorum. Belki 20 senedir hiç böyle hasta olmamıştım. Birkaç gün ateşimin yükseldiği zamanlar olmuştu ama pandemi döneminde bile bir kere öksürmemiştim, şimdi nerdeyse 1 aydır öksürüyorum. Pandemi günleri gibi ölüm rakamları açıklansa belki daha kötü durumdayız ama her şey böyle geçiştiriliyor gibi, belki de öldürücülüğü o kadar yoktur.

Neyse sağlık sorunları haricinde, işler de çok yoğun olduğu için ve tekrar tekrar zorlandığım için müziğe bir türlü enerjim kalmıyordu.

Bugün biraz da kendimi zorlayarak bir yayın yaptım. Bir taraftan özlemişim güzeldi, başlangıcı katılanlar falan çok hoştu. Video ve görseller de bu şekilde çok hoş oldu ama ses dengeleri ve uyumsuz melodiler çok fazla vardı. Çalarken kimseye bir şey demedim. Tartışmaya enerjim yoktu ya da tartışma olmasa bile insanların üzülüp gitmelerini (ya da üzmeden söyleme gücü diyelim) istemedim ama jam'in büyük bölümü maalesef dinlenilmez hale geldiğini söyleyebilirim. 

Yine de biraz zorlayarak üç tane mp3 kestim.

20240208_1844-KeysRockTribe-sergi-vio-RobiOneKenobi [04 27 - 06 25].mp3 +cyanite-analysis

Burada vio basları kaydedip üzerine keman çaldı, yayından önceki kısımlar da aslında hoştu ama sadece yayından ekliyorum. RobiOneKenobi güzel eklemeler yapıyor her zaman.

20240208_1944-KeysRockTribe-RobiOneKenobi-jhonep-zx [1 06 16 - 1 08 18].mp3 +cyanite-analysis

Davullarda jhonep önce çaldı sonra sanırım bir beat açtı. Her türlü güzeldi. zx çok kibar iyi biri. Hem yayına katıldı hem güzel çaldı. Hem yetenekli hem de çalınan müziğe uygun şekilde her türlü eklemeyi yapabiliyor.

20240208_1944-sergi-KeysRockTribe-RobiOneKenobi-Defter-chox-Woody [1 24 40 - 1 27 26].mp3 +cyanite-analysis

Chox yayının sonuna yetişti. Aslında yayın öncesi takvim yapmamı istemişti ama zamanları ayarlamam mümkün değil. Yani yayına başlamadan önce bile kesin başlayıp başlamayacağımı bilemiyorum. Birkaç gündür yayın yapacaktım mesela ama ancak bugün başarabildim. Woody de sanırım son bölümde geldi ama Defter çalıyor mu? Ondan emin değilim. Ya da Woody olmayabilir yani ikisinden biri yok bence. Bu bölümde 3 kişi gitar çaldı ama burada tam kaç kişi var bilmiyorum...