11.12.2023

Görsel iki ekran görüntüsü birleşmesinden oluşuyor.
Böyle güzel jam'ler çok sık olmaya başladı. Bunlara alışınca, işler biraz çirkinleştiği anlar iyice zor gelmeye başlayacak :) The Legend of 1900 filminin kesiti ile başlamıştım, ayarlarım tam değildi, o bekleme anı için onu ekleyeyim dedim ama youtube hemen bloklamış. Adamlarda nasıl sistem varsa böyle yani. Üzerinde hafif müzik vardı, cümlelere tam da denk gelmişti, sanki tasarlamışız gibiydi ama o bölümü maalesef çıkartmak zorunda kaldım. Twitch'de böyle bir sıkıntı olmamıştı ama itiraz falan kim uğraşacak bir de zaten filmlerin belli sürelerini almak yasak olabilir. Tamamen çıkartmamış, çok kısa bir bölüm bırakmış mesela.

chox ile başladık, sağ olsun hem müzik hem de video ile destek oluyor. nasty'de oradaydı. Sıkı takipçilerim bu nickini hatırlayamamıştır (sıkı takipçim yok yahu şaka!) kendileri nam-ı diğer polkadot, bu nickiyle sanırım ilk kayıt. Ben polkadot olarak eklemeye devam edeceğim, hepsini değiştirmem gerek ki çok büyük iş bu benim için... Bunun için kendisinden özür diliyorum. Harika baslar ekledi.

ROZ'u gördüğüm an mute ediyorum, bir gün buraları okur da üzülürse ben ona çok anlatmaya çalıştım, anlamamış olmasının imkanı yok, çaldığı şekilde jam'lerin çalışması mümkün değil. Kusura bakmasın yani.


20231211_2132-chox-MtonalRockTribe-nasty [09 18 - 11 18].mp3 +cyanite-analysis

Bütün jam'de 11'in katı olan sesleri kullandım. Karanlık havayı artırıyor mu? Bilemiyorum. Buradaki havayı çok beğendim. chox ve nasty'in havaya bu kadar uyumlu dahil olması aslında inanılmaz bir şey. Kian_M başlardaki basları da ekledi ama zaten bas var diye sonra söylemek zorunda kaldım. İki bas olarak pek çalışmadığı için onu listelere eklemeyeceğim.

20231211_2144-nasty-chox-MtonalRockTribe [22 01 - 24 11].mp3 +cyanite-analysis

Burada devamı ve biraz fazladan melodi eklenmiş hali var. Bu eklediğim ai destekli davullar kitlenmeye ve takılmaya sebep oluyor, önceki bölümün sonunda takılma benim sistemle alakalıydı maalesef.

20231211_2206-chox-MtonalRockTribe-nasty [42 54 - 45 04].mp3 +cyanite-analysis

Karanlık havalardan aydınlıklara çıktık, eğlenceli bölümler başlangıcı burası. Bas sesleri hafif ve tatlı efekt almış, klavyelerde chox esas melodiyi veriyor. Harika duyuluyor. Aynı zamanda davulları da o ekledi, iki davul birden çalıyor burada.

20231211_2244-nasty-obijywk-chox-MtonalRockTribe [1 10 59 - 1 13 04].mp3 +cyanite-analysis

Eğlenceli hafif hüzünlü (trompet sesi yüzünden sanırım), hafif bir hatalı basmışım orada ayrıca. Gitarda obijywk var onla da ilk karşılaşmamız, daha sonra karşılaşırsak listelere eklerim.

20231211_2244-nasty-obijywk-chox-MtonalRockTribe [1 15 09 - 1 17 13].mp3 +cyanite-analysis

Ve tekrar mutlu melodiler ile sona geliyoruz, belki biraz daha çalardım ama arkadaşlar dağılınca ben de tekrar ısrar etmedim. Bugünlük bu kadar yetsin dedim, yine de sabah olmuştu... Ud sesindeki hafif takılma loop için kaydedip döngüye alırken oldu, bunu daha pürüzsüz yapmaya çalışıyorum ama her zaman yetişemeyebiliyorum.