09.12.2023

Ruhu pek güzel bir jam gününü geride bıraktık. Sabaha karşı yine pek kimsecikler yoktu. Cyclops olduğu odaya bağlanıp ondan da izin alarak yayına başladım. 3/4 - 6/8 olan bir bölümdü, uzunca bir süre de bu ayarlarla devam ettik, çok güzeldi.

Pancho_Darbuka ile dün karşılaşamamıştık, bugün karşılaştık, bugün darbuka sesi yanında güzel köpeğinin sesi de kayıtlara yansıdı, sevgilerimi gönderiyorum :)

Sevgili chox'a buradan da teşekkür etmek istiyorum. Hem müziği hem düşünceleri ile aynı sayfada olduğumuzu hissediyorum. Birlikte orta çağ avrupasından orta doğu coğrafyalarına kadar geldik.

Ve MARINARA odaya en son bağlanan kişiydi, onla birlikte bu müzik yolculuğumuzu yaptık. Eklediği sesler harikaydı.

Benim youtube ve video ayarlarımda biraz sorun var. Bitrate'i düşürmem gerekiyor ve youtube "low latency" ayarı maalesef videoyu bozuyor. Bu birbirimizi biraz daha geç göreceğimiz anlamına geliyor. 

Ayrıca 25 fps çalışmadığı için 30 fps'ye geçtim o da fazladan cpu gücü istiyor, bugün ilk defa obs bir süreliğine dondu.


20231209_2244-KeysRockTribe-Pancho_Darbuka-chox-MARINARA [55 35 - 57 48].mp3 +cyanite-analysis

Burada orta çağ avrupasındayız, şövalyeler var ve eğlenceli zamanlar.

20231209_2244-KeysRockTribe-Pancho_Darbuka-chox-MARINARA [1 09 00 - 1 11 00].mp3 +cyanite-analysis

Bir miktar hüzünler burada dahil oluyor ama yine de çok ferahlatıcı bir müzik. Harika duyuluyor.

20231209_2344-Pancho_Darbuka-MARINARA-chox-KeysRockTribe [1 31 09 - 1 34 21].mp3 +cyanite-analysis

Burası da orta doğu rüzgarlarına kapıldığımız bir yer. Ben aslında ortanyal seslerde değildim ama öyle duyuluyor biliyorum. MARINARA gitarlarda oryantale geçti, bölümün yarısından sonra oraya geçiyoruz. Klavyelerde chox ve darbukada Pancho_Darbuka :), tüm üç bölümde de aynı ekiple çaldık, ben çok keyif aldım. Keşke bir saat daha önce karşılaşmış olsaydık ama sabahın 8'ine geldik ve daha fazla uyanık kalamadım. Herkese çok teşekkürler.