02.11.2023

İlginç ve eğlenceli bir gündü. Vdo ninja meshcast ayarları kullanıyordum. Onun yüzünden sorun çıktı, uzun bir süre arkadaşlar bağlanamadı. Durumu vdo ninja discord'dan yazdım, hemen ilgilendiler, hatta server'ları ile ilgilenen arkadaş yardımcı olacağını söyledi, bakalım ne olacak bilmiyorum. Çok ilginç.

Pancho_Darbuka ile haberleşmiştik, bağlandığı oda dolu olunca yeni oda açtım. Zaten twitch için bir taraftan gerekiyor gibi, bir süre sonra birlikte çalmaya başladık. Twitch'de benim başladığım yerden, ninbotta ise birlikte çalmaya başladığımız yer ile başlıyor.

SPenna ve Marcello kamera ile bağlandı, ilk tanışma faslı olarak kamera eğlenceli elbette ama bunu bir online müzik gösterisine çevirmek ayrı bir aşama olacak, bakalım ilerleyen günler ne gösterecek...

20231102_2006-RockTribe-Pancho_Darbuka (05 45 - 07 45).mp3 +cyanite-analysis

Pancho_Darbuka ile başladığımız bölüm, bu bölümün öncesiyle birlikte sanki darbuka vuruşları ile gitar vuruşları aynı anda gibiydi, NINJAM için imkansız ama tabii döngüler içinde bu mümkün oluyor, hoş bir bölüm oldu. Darbuka solo sizinle konuşuyor burada, dikkatli dinleyin.

20231102_2036-RockTribe-Pancho_Darbuka-pocket_full_of_s-Waii_D_and_Yann_-M-SPenna-fbn5 (05 24 - 07 24).mp3 +cyanite-analysis

Burda Waii_D Pancho_Darbuka'ya sesleniyor. Yann ile birlikte katıldılar, yine ortamı coşturdular, kafaları her zaman çok güzel. Bir ara kamera ile bağlanamıyorum sizi kıskanıyorum gibi bir şey söyledi, çok anlayamıyorum ama bağlanmak istediğini anladım. Harika olurdu.

20231102_2157-bena-Pancho_Darbuka-Waii_D_and_Yann_-SPenna-RockTribe (14 52 - 16 52).mp3 +cyanite-analysis

Birkaç kere distortion açtım, onlardan biri. Güzel bir hava yakaladık diye umuyorum. Sesler biraz dengesiz Waii_D son zamanlarda normalden biraz yüksek, söylesem mi bilmiyorum ama fark etmesi lazım. SPenna sesi biraz kısık kaldı hep, Pancho_Darbuka sesleri iyidi ama o da burada biraz kısık kaldı. Hepsi artınca normal ama  yine de duyuluyor ve harika bütünleşmiş.

20231102_2157-bena-Pancho_Darbuka-Waii_D_and_Yann_-SPenna-RockTribe (34 04 - 36 21).mp3 +cyanite-analysis

SPenna sesi burada biraz daha duyulur, Aynı çalan kişilerle burada devam ediyoruz. Vokaller ile solo gitarı yakınlaştırdığımı düşünüyorum, onlar da takip ediyor tabii, böyle hoş bir şey ortaya çıkıyor.

20231102_2157-bena-Pancho_Darbuka-Waii_D_and_Yann_-SPenna-RockTribe (51 57 - 53 57).mp3 +cyanite-analysis

Bu da günün sonunu oryantal ile bitirdiğimiz anlamına geliyor. Harmonik minör olarak geçiyor olmalı, Ama A'da olduğu için aslında modu ya da başka gam oluyor. D harmonik değil çünkü...