28.10.2023

NINJAM ahalisi ile anlaşamadığımız konular gittikçe artıyor. Herkesin bu olaya benim gibi yaklaşmasını beklemiyorum ama minimum standart olarak ses dengesi ve ton dengesini istemeye hakkım var diye düşünmekteyim. Hala bana ısrarla kendi duyduğunu ayarla, özel oda aç ya da sadece sevdiğin insanlarla çal diye öneri veriyorlar. Böyle olacak olsa zaten NINJAM'da takılmaya gerek yok ki, baştan anlaşalım özel odada çalalım dağılalım, böyle bir kitle yok, belki çok kalabalık bir yer olsa böyle de çalışırdı ama zaten tüm çalanlar bile çoğu zaman denk gelmiyor. 

Bu bir önceki jam'den içimde kalanlar, bugünün jam'i çok eğlenceliydi. İlk Fransız arkadaşlara katıldım, üç vokal ismi yazıyordu ama iki kişinin sesini duydum.

Günün sonunda twitch'e bağlandım. Dave ile yine karşılaştık, kedisini görme şerefine nail oldum, tombiş tatlı bir kedi, onunla olan fotoğrafı ekleyeceğim. 

20231028_1557-Yan_Le_Rouge-lionel_mess_i-Waii_D_and_Razh_-KeysRockTribe-maxin-Hybrid-SebNL-soocoolforlisten (32 42 - 34 53).mp3 +cyanite-analysis

Yan_Le_Rouge ve Waii_D kesin var ama başkası varsa bilemiyorum, kusura bakmasın. Davullar, arada bas da çaldı ama burada yok sanırım, diğer sesler de SebNL'nin... Waii_D'nin sen ailesin demesi burada hiç olmadığı kadar net, ilgili kategoriye alacağım elbette :)

20231028_1557-Yan_Le_Rouge-lionel_mess_i-Waii_D_and_Razh_-KeysRockTribe-maxin-Hybrid-SebNL-soocoolforlisten (51 38 - 53 57).mp3 +cyanite-analysis

Bu noktaya tam nasıl geldik bilmiyorum ama gitarlar soocoolforlisten'in, aynı zamanda vokal de ekledi. İnanılmaz bir hava kattı. Diğer çalan arkadaşalar aynı, çalarken sesler daha iyi geliyordu ama dinlerken birazcık daha dengesiz geldi.

20231028_2357-KeysRockTribe-Danger_Dave-ransom (00 47 - 02 45).mp3 +cyanite-analysis

Burada Dave ile teke tekiz, bas gitar çaldı. Odasının ambiyansı da harika, insan buradan bakınca tam sıcak bir müzik odası havası alıyor.