24.10.2023

Sevgili ninjam'cı arkadaşlarımın çoğu ile artık karşılaşamıyoruz. Çaldığım saat ya da mikrotonal ile ilgili olabilir, emin değilim ama yine de garip.

Bir de twitch konusu var, aslında kimseye konu hakkında ısrar yapmıyorum ama etkisi var mıdır bilmiyorum. javitozap ile baştan sona çaldık. Video ile bağlanmaya çalıştı mı anlayamadım, aramızda cidden dil engeli sorunu  var :) 

Ben vdo ninja üzerinden sadece video aktarımı yapıyorum, bunu açıklamaya çalıştım ama umarım anlaşacağız zamanla, belki bağlanmak istemedi, onu da ben anlamamış olabilirim.

Çok eğlenceli oldu, güzel eklemeler yaptı, coştuk eğlendik, başlangıç ve son da atmosferli bölümler oldu. Benim hoşuma gitti.

20231024_2206-MtonalRockTribe-MARINARA-javitozap-splice (08 18 - 10 17).mp3 +cyanite-analysis

Gitarlar MARINARA ve splice, davul sesi javitozap, kendi davul sesinden farklıydı. Bugün sadece sample mı kullandı bilmiyorum ama onda da çok iyi olduğunu gösterdi. Gitarlar çok hoş bu arada... Benim sesler mikrotonal'dı. "dudon_aluna.scl" diye bir ismi var. Bu dudon ilginç çalışmalar yapmış. Bu ayarlarda Türk aralığı koymuş, hafiften andırıyor ama normal eşit aralıklı sistemler de uyuyor gibi. Buradaki piyano kadar ayrı duyulan başka yer olmadı, acaba piyano ayarları mı hatalı diye baktım ama emin değilim şu an.

20231024_2227-MtonalRockTribe-javitozap (06 47 - 09 53).mp3 +cyanite-analysis

Burası da kısmen farklı duyulmuş aslında ilginç. Euphonium sesi de ilginç. Fena olmamış toplamda.

20231024_2227-MtonalRockTribe-javitozap (11 17 - 13 18).mp3 +cyanite-analysis

Bugün için en beğendiğim yer burasıydı. 

20231024_2227-MtonalRockTribe-javitozap (16 46 - 18 46).mp3 +cyanite-analysis

ninbot sesleri twitch yayınındakine göre çok değiştiriyor, sebebini bilmiyorum basları kısıyor gibi duyuluyor. Panları da değiştiriyor gibi ama daha çok diğer sesler öyle gibi. Benim sesler hep aynı gibi.

20231024_2350-MtonalRockTribe-Sid_Fang-Qa2 (03 57 - 06 01).mp3 +cyanite-analysis

Bu da günün sonu, küçük bir bölümdü ama bitişten önceki son 2 dakikayı ölümsüz arşivime almış oldum, Sid_Fang gitarlarda selam ediyorum ona buradan,

Video ile katılan olmayınca kedim çalarken gelmişti, onu ekleyeyim dedim.