15.10.2023

Bugün de twitch'deydim ama kimse video ile bağlanmadığı için ekran görüntüsü eklemeyeceğim. Twtich'deki yayınları youtube'a aktarsam mı? Aktarmasam mı? Bir taraftan pek kimsenin umrunda değil uğraşmaya değmez, diğer taraftan çok güzel anlar oluyor, kararsızım.

Pazar günleri genelde kimse olmuyor ama obs studio ile ayarlar yapınca bağlanmak istedim, dün de çalmadığım için çalayım dedim. Önce belki ilk kez denk geldiğim bir gitar ve saksafon çalan iki kişi denk geldi, o kısımlar da hoştu ama onlara da söyledim, sesleri çok düşüktü.

Sonra xerty ve vio geldi, yarım saatten fazla bu şekilde güzel bir bölüm oldu. Üç bölüm de birbirinin devamı olarak aşağı ekleyeceğim. Bitişte yine iki gitarist arkadaş gelip ortalığı karıştırınca kaçtım. Kötü niyetli şekilde yapmadılar ama yine de baştan fark etmeleri lazım.

20231015_2324-MtonalRockTribe-xerty-vio (05 41 - 07 59).mp3 +cyanite-analysis

Keman ve gitarları vio ekledi, burada gitar yok ama kalan kısımlarda öyle duydum. Klavye sesleri xerty, diğer sesler benim. Ritmler yine Rhythmiq ile ama bu sefer en altta addictive drums'tan sabit bir ritm var. Bu şekilde daha iyi çalıştı.

20231015_2324-MtonalRockTribe-xerty-vio (09 01 - 11 27).mp3 +cyanite-analysis

Kısa bir kesitten sonra devamı, aslında hepsini birleştirebilirdim, çok hafif bozuk denebilecek yerler vardı ama 6 dakika tek parçadan 3 tane 2 parçanın denk gelme olasılığı daha yüksek. Kemanlar çok etkili...


20231015_2324-MtonalRockTribe-xerty-vio (17 50 - 19 56).mp3 +cyanite-analysis

Biraz daha hareketli son kesit. Bu arada söylemeyi unuttum. Bugün tamamen 11'in katı mikrotonal ayarları ile bağlandım. Normal frekanslar da uyuyor ama yine de bir farklılık duyuyorsanız bu ondandır. Örneğin A sesi 440 hz, B sesi 495 hz, fark 55 (11*5) gibi...