09.10.2023

Hem ilginç hem de can sıkıcı zamanların olduğu bir gün. Waii_D tekrardan twitch yayınlarına başlamış. E-posta bildirimi gelince onun kanalına baktım ve 1 saate kadar geleceğim dedim. Vakitleri ayarlamak gerçekten çok zor.

Neyse yetiştim ama giorgio nickini görünce ruhum büzüşüyor, kendisine çok sefer söyledim. İlk yine umursamadı ama Gitano da aynı şeyi söyleyince cevap vermek zorunda kaldı ve biraz tartıştık, öyle kötü bir şey olmadı ama gerçekten anlamıyorum. Bunu yıllarca neden devam ettirir bir insan? Neden?

Bunlar haricinde günün sonunda gün doğumunu da yayına yansıtabilmek için yayın açtım. Bu sefer bahçe kamerası çalıştı. Yayında yavaş yavaş gün doğuyor, görünüyor. Rhythmiq diye bir vsti denedim. Tekrarı dinlerken o kadar kötü gelmedi, çalarken de o kadar kötü gelmemişti. Bir de twitch'de arıların kovanından canlı yayın yapan birinin stream'ini sahneye ekledim. Şu anda bile yayın gayet saykodelik havalar taşıyor diyebilirim :)

20231009_1459-Waii_D-AkusBass-giorgio-Schmi-KeysRockTribe-Tillover (20 05 - 23 28).mp3 +cyanite-analysis

Ben bağlanmaya hazırlanırken Schmi de geldi. Çok hoş oldu bu bölüm ama çalarken giorgio yüzünden kriz geçiriyordum. Onun sesini kapattım sonra kayıttan da çıkarttım. Gerçekten onun adına çok üzgünüm. Waii_D yine sen ailedensin diyor, teşekkür ediyorum kendisine. Daha sonra ne dediğini bilmiyorum. İngilizce'yi zar zor anlıyorum. AkusBass da tatlı bas sesi ile buradaydı. İlk kez ekliyorum, tekrar karşılaşırsak ekleyeceğim.

20231009_2250-KeysRockTribe-rskrivo-Jp-ROZ-hepp (03 12 - 05 20).mp3 +cyanite-analysis

rskrivo klavyelerde, Jp gitarlarda... O sesine bir düzenleme yapmış gibi güzel ve normal duyuluyordu. Yarısından sonra kesmek zorunda kaldım ama yine de hoştu. Bugünün tüm kesitleri editledim. Davullar Rhythmiq, fazla mı coşkulu bilmiyorum ama ziller kötü. Az ama değişken şekilde diğer davulla birlikte çaldırabilirsem olabilir gibi.

20231009_2328-ROZ-hepp-KeysRockTribe-maxin-Sid_Fang (20 37 - 22 40).mp3 +cyanite-analysis

Gitarlar Amerika'dan maxin ilk kez ekliyorum, Baslar da Fransa'dan hepp onu da ilk kez ekliyorum, Tekrar karşılaşırsak listelere alacağım. Buradan da Roz'u çıkarttım. O da deli ediyor beni hep aynı uymayan melodiyi çalıyor, kasten yapıyor bunu ve anlamıyorum.