04.10.2023

Twitch için genel ayarları tamamladım sanırım yani birçok şey eklenebilir elbette ama taslak olarak bu çerçevede olur gibi. Benim ek bir ışık falan koymam lazım görüntü fazla karanlık olduğu için iyi görünmüyor ama bunla uğraşmak istemiyorum.

Çünkü daha gözlük numaramı değiştirmem gerekiyor, daha bu kadar temel işleri savsaklıyorum. Reaper ekranları cidden çok ufak, zar zor görüyorum. Yayının sonlarına doğru yanlışlıkla Psy'yi mute etmişim, özür diliyorum kendisinden, bas gitarla birlikte harika uyumdaydı o bölümlerde, ninbotta mute edilmedi tabii.

Sevgili Jp günün birinde buraları okursan gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Bunca zaman beni yanlız bırakmadığın için teşekkür ediyorum ama bu yayında sesinin yüksek olduğu defalarca söylediğim halde buna devam ettin, yeni efektler eklediğin ve bunun çok daha iyi olduğunun farkındayım, eskiden bunlar da yoktu ama yine de ses seviyen çok yüksek ve çaldığın müziğin akışını bozuyor, bunu fark edip durduğun zamanlar da oluyor ama çok uzun bir süre böyle gidiyor, bu yüzden twitch yayınında büyük ölçüde "mute" etmek zorunda kaldım. Son bölümde yanlışlıkla açtım :)

20231004_1711-KeysRockTribe-AC-graham_bass (02 08 - 04 47).mp3 +cyanite-analysis

Sevgili  graham_bass'a buradan tekrar teşekkür ediyorum. Yayınlara kamerası ile bağlanan biri. Üstelik bas gitarın sapına eklediği kamera ile bağlandı, çok iyi oldu bu. Müzik olarak zaten her zaman harika söyleyecek söz yok. Burada hafif bir başlangıç var, AC gitarları da çok güzel.

20231004_1824-Jp-MARINARA-graham_bass-KeysRockTribe-Psy-ratscro-discoslut-voidhole-EXHALE (30 11 - 32 07).mp3 +cyanite-analysis

Burada ortalık biraz kalabalıklaştı, o kalabalık içinde biraz sakinleştiğimiz nokta, yine kendi solomu ekledim tabii ama o kadar olur. Basta graham_bass, gitarlar Psy ve ratscro.

20231004_2124-0cean-KeysRockTribe-Bernie-fbn5-Matthias_Paradis-M (18 29 - 20 26).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm twitch'de değildi. Bağlananları görüp dinleyince ben de bağlanmak istedim. Bağlandıktan sonra Matthias_Paradis geldi, onun da gitar sesleri harikaydı. Daha sonra M geldi oralar da güzeldi ama ses seviyeleri çok uçuk olduğu için ekleyemedim. Baştan sona iyidi aslında, fbn5 çıktıktan sonra basları 0cean ekledi, gitarlarda da çok abartmadan mevzuyu anlatan bir olaydaydı. Onunla yaptığımız en iyi bölüm buydu galiba. Ayrıca hem önceki bölüm hem buradaki güzel gitarları ile Bernie vardı, yani üç gitar, loop'da bas şeklindeydi.