02.10.2023

Twitch yayınlarına geçtikten sonra yayın olmadan bağlanmadım, bu iş böyle gider mi bilemiyorum ama sıfırdan oda açtığımda sevgili NINJAM "arkadaşlarım" hala katılmak konusunda çekingen davranıyorlar. Şimdi de belki twitch yüzünden midir diye? Düşünmeden edemedim ama tabii ki çok eskiden de böyleydi.

Bernd geldi. Konuyu görselleştirmemiz gerektiğini en başından beri ısrarla söyleyen kişi, çok geliştirmeler için çaba da sarf ediyor. Onla davulsuz çaldığımız bölümler de çok hoştu ama orayı eklemedim. Daha sonra mac'ın içindeki konuşma seslerinden fısıltıyı kullanırken sanki silo'dan konuşuyormuşsun gibi dedi. Ben de durur muyum hemen dizinin seslerini açtım, çok sevdim o bölümleri. Yayından da kesiti en aşağı ekleyeceğim.

Son bölümde de MetalHead ile çaldık diyebilirim. Fransız arkadaşlar İngilizce bildiği halde Fransızca ile ısrar ediyorlar, tamam anlıyorum ve saygı duyuyorum ama tercüme edebilecek durumda olsam bana fark etmez, edemeyeceğimi söylediğim halde hala Fransızca ısrarlarını anlamıyorum. Bunu da not edeyim buraya.

20231002_1824-Just_Me-KeysRockTribe (01 45 - 04 23).mp3 +cyanite-analysis

Just_Me ile başladığımız hafif bölüm. O sadece uzayan sesleri verdi. Daha önce eklemeler yaptı aslında, bu kısımlar yayında The Legend of 1900 üzerine çalıyor. Yayın başlamadan önce böyle bir şey yapayım dedim bilmiyorum. Klarnet sesi buraya yakışmış gibi. Biraz yüksek kalmış sadece.

20231002_1925-KeysRockTribe-EXHALE-Bernd (05 56 - 09 31).mp3 +cyanite-analysis

Bahsettiğim silo'lu bölüm. Girişte kadın kocasına seni seviyorum diyor, tam orayı kestim. Öncesinde ağlama sesleri var, ritmden önce tam denk geldi yani istese denk getiremez. Gitar, ritm ve vokal EXHALE'in. Basta Bernd var, sesleri çok duyulmadı maalesef...

20231002_2147-p-MtonalRockTribe-marcello-zygue-MetalHead (32 47 - 35 23).mp3 +cyanite-analysis

En hüzünlü bölüm sonda melodiyi kim başlattı bilmiyorum ama cidden çok üzüntülü. Mac'deki fısıltı konuşması da buraya çok yakıştı. Önce güzel karanlık diyorum, sonra da giriş yapan arkadaşa durumu anlatıyorum. Nick Mtonal ama ayarları seçemeden olaylar başladı, öyle kaldı maalesef.