28.09.2023

Bir başka inanılmaz jam seansı ile birlikteyiz. İlk bölümden sadece 2 bölüm ekleyebildim ama aslında baştan sonra eklenebilir. Karışıklık falan vardı ama ses kaliteleri falan çok iyidi. Bunda en büyük pay, kendi stüdyosu olan javito ve jogito diyebilirim. Davul ve bas ile eşlik ettiler, sesler inanılmaz iyi idi.

M inanılmaz çalıyor, her seferinde şaşırıyorum. Normalde ona uzak melodiler olması lazım ama bir şekilde onlara bile uyduruyor. Clavier_03 de ilk yine eğlenceli bir melodi ile başladı ama baktı ortalık çok ciddi, ciddi çaldı. Zaten çok yetenekli biri, isteyince coşturuyor.

Son bölümde Stranger Things müziği üzerine çaldık, öyle bir olaya girdik çok iyidi. O bölümde Albion_Bass ve MetalHead de çok iyidi, hepsini aşağıya ekliyorum:

20230928_1934-KeysRockTribe-M-MetalHead-javitojogito-fbn5-Clavier_03 (01 59 - 04 21).mp3 +cyanite-analysis

M ile teke tek başladığımız bölüm, iki lead bu kadar uyumlu olabilir ancak... Twitch yayını yaptığımdan bahsetmemiştim. Yayında da vdo ninja linklerini çok sonradan verdim ama keşke bu bölümden önce verseydim. Aklıma gelmedi. Aslında video ile bağlanmak isteyenler için her zaman açık NINJAM odası gibi olmalı.

20230928_1934-KeysRockTribe-M-MetalHead-javitojogito-fbn5-Clavier_03 (07 59 - 09 59).mp3 +cyanite-analysis

Burası da devamı, davul v bas sanki olaya konser böyle başlasın şeklinde girdiler, çok iyiydi. Bu bölüm yarım saatten fazla hepsi çok iyiydi. Sadece flüt eklediğim yerleri eklemiş gibi oluyorum ama toparlama açısından böyle oluyor. M gitar, javito davul, jogito bas, Clavier_03 klavye.

20230928_2051-KeysRockTribe-MetalHead-Albion_Bass-M-Clavier_03-zy (23 27 - 25 38).mp3 +cyanite-analysis

Bu da bahsettiğim Stranger Things bölümü. Clavier_03 klavye altyapı, MetalHead ritm gitar, M solo gitar, Albion_Bass bas. Çok hoş bir bölüm oldu burası da...

+

Twtich yayınlarından bir kare eklemeyi düşünüyorum. Bu kareyi daha sonradan ekledim. Konuyla ilgili bilgileri sonraki jam'de de yazdım. Twitch profilime de ekleyeceğim. Katılan herkese tekrar teşekkür ederim.