22.09.2023

Kendine has zorlukları olan bir gün. Bugün eklediğim tüm kesitlerde sesleri biraz düzenlemek zorunda kaldım çünkü katılan arkadaşlar ya sesleri dengesizdi ya da tamamen dinlemeden ya da yeterince alan bırakmadan çalıyorlardı. En son artık burası böyle çalışmıyor dedim ama sanırım Pancho_Darbuka bunu üzerine alınmış. Halbuki ona söylememiştim. Durumu tabii ki tekrar açıkladım.

20230922_1351-Denis-Fluffi-RockTribe-Yanek-Michel_bass-SebNL-rp (02 00 - 04 48).mp3 +cyanite-analysis

Uzun zamandır gitar çalmıyordum. Satana666 ile sabahtan haberleşmiştik ama onla çaldığımız bölümleri ekleyemedim, sesler fazla karışık oldu, üç distortion gitarla pek mümkün değil yani. Buradaki örneği de biraz düzelttim. Davulda Denis (ben kendisini metal davulcusu sanıyordum ama değilmiş), basta Michel_bass var. Melodiler biraz tanıdık sanki, standart olarak çaldıklarımdan olabilir ama güzel duyuluyor. Bugün toplamda fazla solo gitar çalmış gibiyim ama aslında hepsi eklediklerim kadardı nerdeyse...

20230922_2106-Trashcanhead-MyGuitar-RockTribe-vio-Peterporqer (21 28 - 23 28).mp3 +cyanite-analysis

Trashcanhead davulda, vio geldikten sonra melodileri buna çevirdi. Her zaman ilginç bir şeyler ekliyor ama maalesef uzun süre ilgisini çekmiyor ya da birilerinden rahatsız oluyor gibi gibi... MyGuitar Fransa'dan biri, sanırım öylesine bir nick seçmiş, daha önce çaldık mı bilmiyorum. Sesleri ve akışı biraz düzelttim.

20230922_2251-zygue-Catelo-ROZ-Pancho_Darbuka-voidhole-RockTribe (44 07 - 46 29).mp3 +cyanite-analysis

Bu da bahsettiğim bölüm, aslında eklemeyecektim. Sonuçta 4 kişi çalıyoruz ve o hali gerçekten dinlenebilir değil. Diğer arkadaşları kötülemek için demiyorum. Saniyeleri verdim, ninbottan aratıp dinleyebilirsiniz, bu dakikaya kadar da belki yarım saat genelde loop'larda kaldım ama devamlı solo çalmaktan bir adım geri durmadılar, bu aslında biraz düşünceli olmakla da ilgili ama maalesef öyle bir şey yok. Roz meselesi zaten ayrı bir olay, bence eğleniyor, bir nevi trollük yapıyor. Birinin onlara buranın bu şekilde çalışmadığını anlatması gerekiyor, elbette mute edip kanal kayıtları indirip onları buraya ekleyebilirim. 

Bu sadece beni biraz daha uğraştırır ve onları görmezden gelmiş olurum ama peki jam yapmak bu mu? Aynı ortamda saatlerce birlikte çalmanın manası bu mu? Bu arkadaşlar yüzünden NINJAM'dan insanlar kaçıyor diye tahmin ediyorum artık. Çünkü adam ısrarla alakasız şeyler çalıyor, tamam mute et kurtul deniyor da adam devamlı gelip aynı şeyi yapıyor, buna sinir olmamak mümkün mü?

Tabii bu sefer ben onların çaldığı odaya gittim yanlış anlaşılmasın. Açıkçası Pancho_Darbuka var diye gittim çünkü güzel jam'ler yapıyoruz. Sonra hadi karmaşa oldu herkes kafasına göre çaldı, ona da bir şey demiyorum ama son düzlükte bari oryantal kısma gelince bir durun, değil mi? Ama maalesef umurlarında olmadı.

Bu arada hala mp3 linkleri, oynatıcılar düzgün çalışmıyor. Gdrive yardım sayfasına yazdım ama henüz bilen biri cevaplamadı, bu durum sadece bende mi böyle bilemiyorum ama bir mp3'ü gdrive'a yükledikten sonra bile, o sayfada mp3'ü oynatamıyor. Google iyice bozdu, tüm bu olay bozulursa bu kadar mp3 linkini değiştirmek gerçekten ölüm gibi olacak, umarım düzelir.