31.08.2023

Pek coşkulu bir gündü. İlk bölümlerden kesitler ekleyemedim çünkü bitmeyen sololar ve distortion'lar vardı. Son bölümde de bu oldu. Herkese anlatmaya çalışıyorum ama galiba bunu bir tek ben söylüyorum o yüzden pek bir işe yaramayacak.

Yıllardır burada çalan arkadaşlar bu durumda sadece mute ediyor olmalı, rahatız olmamaları imkansız. Başka açıklaması yok yani.

Buradan nicklerini verip kimseyi kırmak istemiyorum ama bir gün burayı okuyan online doğaçlama müzik meraklısı arkadaşlar varsa şunu çok net söylüyorum, sadece solo çalmakla bu iş olmaz. Tamam solo çalınacak, müziğin akışını bu sağlıyor denebilir ama canlı loop'lar üzerinden bunun ilerleyebilmesi için loop eklemeniz gerek. Hadi teknik olarak loop ekleyemiyorsanız bile loop gibi sürekli şekilde en azından bir süre çalmanız gerekiyor.

20230831_2151-tbfx-KeysRockTribe-neimad-slick-Brunaldo (07 11 - 09 15).mp3 +cyanite-analysis

Son bölümde hoş şeyler oldu. slick yine harikaydı. Davulda o var. Basta neimad, eğlenceli biri. Gitarda da tbfx, ritmler ile gelişen bölümleri ekledim. Benim kullandığım sesler pek onun kafasındaki sesler değil, anlıyorum aslında haklı ama yine de fena olmadı.

20230831_2151-tbfx-KeysRockTribe-neimad-slick-Brunaldo (17 22 - 19 32).mp3 +cyanite-analysis

Bas gitar Brunaldo, ben nickini yeni duydum ama eski biri sanırım. Bu ilk denk gelmemiz, artık birden fazla denk geldiklerim için etiket ve bölüm oluşturuyorum, not ettim ama tekrar denk gelirsek ekleyeceğim. slick davulda, baştan sonra çaldı.

20230831_2151-tbfx-KeysRockTribe-neimad-slick-Brunaldo (31 59 - 35 25).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro çıldırmaca şeklinde devam ediyoruz. Bu tarz loop'ları slick'in de yaptığını düşünüyorum. Güzel bir birleşim oldu. Önce distortion sonra da violaları ekledim, hoş olmuş bence.