17.08.2023

Maksimum düzeyde zihin senkronizasyonunun olduğu günlerden biriydi. Çalarken çok keyif aldım. Dinleyip keserken çok zorlandım, 10'dan fazla yer işaretledim ama 7 tanesini kesip ekledim. Kalanları da en sona ninbot linki olarak ekleyeceğim. Herkese çok teşekkürler, çok keyifliydi.

İlk bas gitarla bağlandım. Tam çalamıyorum ama bas gitarla da ilginç sonuçlar ortaya çıkıyor. Basları loop'a alıp üzerine yine basla eklemeler yapıyorum. Gerçek bir basçı gelirse de loop'u kapatıp yine o şekilde devam ediyorum, çalışabilir böyle.

İlk distortion tonları ile daha Rock-Metal kıvamında oldu, sonra Pancho_Darbuka'nın da katılması le darbuka sesleri ile orta doğu rüzgalarıyla savrulduk, tabii ud sesi direkt olarak bunu çağrıştırıyor ama aslında ben çok oryantal sesler kullanmıyorum. Bugün bolca kullandık, çok hoştu.

20230817_1527-BassRockTribe-CrimsonCruizer-shavit_bass-stika-Satana666-EXHALE-ballpointmusic-sergi (14 19 - 16 31).mp3 +cyanite-analysis

Satana666 gitar, EXHALE vokal, shavit_bass baslarda... Odadaki yazılardan vokale çevirdi hoş oldu. Alttaki melodi benim efektli basla çaldığım bir şey, arada da distortion ekleyip solo gibi eklemeler yaptım.

20230817_1912-BassRockTribe-DDURSO-sntmsc (09 43 - 12 20).mp3 +cyanite-analysis

DDURSO ile ilk kaydımız. Nickini daha önce görmüştüm, metal gitarları ekledi. Kalan tüm sesler benden ve basla...

20230817_2127-M-ratscro-tbfx-KeysRockTribe-Pancho_Darbuka-cyclops-ROZ-Matthias_Paradis (29 14 - 32 37).mp3 +cyanite-analysis

M gitar, ratscro gitar, bas ve davullar, Pancho_Darbuka darbuka... Buradaki melodiyi ben kısa süre çalmışım, oradan tekrar buraya geldik. Tekrar dinlerken sanki M'nin melodisi olabilir dedim ama son hali önceki çaldıklarıma da benziyor ama toplam oluşan hava çok tatlı. M'nin eklediği gitarlara zaten hasta oluyorum.

20230817_2127-M-ratscro-tbfx-KeysRockTribe-Pancho_Darbuka-cyclops-ROZ-Matthias_Paradis (37 35 - 39 54).mp3 +cyanite-analysis

Trompet sesi ile M'nin sololar inanılmaz karışmış, bu bölüme de bayıldım. Önceki kadro ile aynı kişiler var.

Burda Roz olabilir ama onu eklemeyeceğim, umarım anlattığım şekilde durumu fark eder, bu sefer pek kızmadı ama her seferinde sorun oluyor, dikkat etse aslında hoş eklemeler yapabilir ama anlamıyorum.

20230817_2227-Pancho_Darbuka-M-Matthias_Paradis-KeysRockTribe-ROZ (26 29 - 28 26).mp3 +cyanite-analysis

Pancho_Darbuka ile devam ettiğimiz bölümler. Benim çok hoşuma gitti. Klavye sesleri Matthias_Paradis'nin o da Breazilya'dan yeni biri. Güzel şeyler söyledi, müzikle birlikte bunları duymak beni mutlu ediyor. Umarım gruba tekrar katılabilir, spam engelleyici yüzünden sorun çıkmış.

20230817_2227-Pancho_Darbuka-M-Matthias_Paradis-KeysRockTribe-ROZ (35 06 - 37 09).mp3 +cyanite-analysis

Aynı kadro devam ediyoruz. 

20230817_2227-Pancho_Darbuka-M-Matthias_Paradis-KeysRockTribe-ROZ (43 33 - 47 17).mp3 +cyanite-analysis

Pancho_Darbuka son bölümde harikaydı. Umarım komşuları kızmamıştır. Ninbot kaydının sonunda "adios amigos" diyor, o kısmı çalarken duymamıştım, dinlerken duydum. Çok hoş bir bölüm olmuş. Yavaşlayıp tekrar coşuyoruz falan, inanılmaz. Özellikle arkadaki pad sesleri gibi bölümü ekledikten sonra darbukanın ritmi bütünleştirmesini çok beğendim. Ve bitişe birlikte geliyoruz çok ilginç. Matthias_Paradis sesleri arıtmasını çok söyledim, ancak bu kadar arttı. Daha da artırabilir sanki.

+