09.08.2023

Uzun aralıklarla çalabiliyorum. Bundan sonra biraz daha sık çalabileceğim sanırım, bakalım enteresan bir şekilde vakit kalmıyor. İlk kez bas gitarla çaldım, aslında eğlenceli, bas gitar çalıp diğerlerini engellemek istemiyordum. Ayrıca tam çalmasını da bilmiyorum, gitar gibi çalıyor olabilirim.

Addictive drums ile denedim ama bana Logic'in Drummer'a yanında çok cılız geliyor. Özellikle davulları pratik değiştiremiyoruz ve bas kanalını takip etmiyor. Bir dahaki sefere basla bunu deneyeceğim.

Jp baştan sona vardı, gitarı biraz yumuşatmış ama yine aynı :) basla çaldıkları daha iyi oldu sanki, normalden daha fazla da dinliyor gibi ama yine de sorun var kardeşim. gfys de uzun süre çaldı, onun çaldıkları her zaman ileri düzey, güzel bölümler de oldu ama çok karıştığı için ekleyemedim. Hani bir gün bu kadar çaldık bizi niye buraya eklemedin diyen olursa diye diyorum.

Son bölümde Catelo geldi, harika vokalleri ile eşlik etti, son bölüm çok hoş oldu ama erken çıkmışım, parmaklarım artık acıyordu, en zor kısmı bu, parmakların alışması.

20230809_2043-BassRockTribe-Jp-gfys-ratscro-Catelo-ROZ (12 30 - 14 31).mp3 +cyanite-analysis

Jp ile özel bölümler, bas gitarı gitar kanallarında da ekleyip kullandım, güzel oldu bence. Neden böyle yapmıyorlar acaba?

20230809_2043-BassRockTribe-Jp-gfys-ratscro-Catelo-ROZ (17 03 - 19 03).mp3 +cyanite-analysis

Burada da benzer şekilde devam ettik.

20230809_2127-Jp-ROZ-BassRockTribe-Catelo-ratscro-gfys (37 38 - 39 54).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm, biraz karıştı. Sevgili Roz da var, o kadar söylendim ama yine aynı şeyi yapmaya geliyor. İlginç aslında, nasıl dirayetli insanlar bunlar, başka biri olsa küser gelmezdi. Jp ile birlikte ortalık çılgın oldu ama bir yerde melodi bizi kurtardı. Başlangıç ve yarısına kadar etkileyici, vokal de coşturunca kalan kısımda ben daha fazla çalamadığım için durdum, loop'daki bas devam etti, sonra da çıktım.