27.07.2023

jabah'ın gerçekleştirdiği bir etkinlik için bugün erkenden bağlandım. İlk elektrik kesintisi, sonra apart topar yetişebildim. Onda da video kaydı alıyorlarmış ama kendi tarafımdan bile kayda katılamadım. Bu video olayını halletmem lazım ama bakalım nasıl yapacağım. Bu bölümden kayıt eklemedim, otomatik kayıt olmadı, özel odada oldu.

Açıkçası özel odada olan doğaçlamalarda hep bir şeyler eksik kalıyor gibi geliyor bana. Belki yeterince insan katılsa durum farklı olabilir ama yine de bilemiyorum.

İkinci bölüm Satana'yı geç vakitlerde görünce bağlandım. Yan_Le_Rouge katıldı. Son bölümde de ratscro ve bena ile bir bölüm var. Benim ayarlar mikrotonal idi...

20230727_1827-Satana666-KeysRockTribe-Yan_Le_Rouge-anon (07 50 - 09 55).mp3 +cyanite-analysis

Yan "le le le le" diye başlıyor, gülümsetiyor, hep kafası güzel ama hiç chati okumuyor gibi. Yazdığını hiç görmedim nerdeyse, arada sesi ile teşekkür ediyor ve gidiyor. Burada garip bir bölüm yapmışız.

20230727_1827-Satana666-KeysRockTribe-Yan_Le_Rouge-anon (13 47 - 17 11).mp3 +cyanite-analysis

Burayı ayrıca beğendim, devam gibi ama biraz daha orta doğu havaları karışık deneysel bir şey olmuş. Umarım Satana bu tarzdan da hoşlanıyordur, onun tam metal sesine pek uymuyor olabilir.

20230727_2300-MtonalRockTribe-tbfx-ratscro-bena (14 41 - 17 01).mp3 +cyanite-analysis

Flamenko mikrotonal ayarları ile bağlandım, çok fark yaratmıyor. Piyano sesleri bena'nın onlar equal'de... Gitar ve alttaki loop ratscro'un, diğer sesler benim.