20.07.2023

Bugün pek bağlanmayı düşünmüyordum, uykusuz ve yorgun bir performans günüydü ama beklediğimdem daha iyi ve eğlenceli oldu.

muckI ve Michel_bass çalarken onlara eşlik ettim. Öncesinde Jave vardı, iki vokal güzel bir jam yapıyorlardı ama o kısma maalesef yetişemedim ama bazen de katılıp bozabilirim diye düşünüyorum çünkü bazen jam'ler ses olarak daha fazla sesi kaldırmıyor.

Günün sonu da yine Amerika'lı mekanın sahibi arkadaşlarla takılmayla bitti. O bölümde viyola çalan biri geldi nicki chad... İlk çalışımızmış ama cyanite için çıkmam gerekti ve tam güzel bölümde ayrılmışım maalesef ekleyemedim. Umarım tekrar karşılaşırız.

20230720_1839-muckI-Michel_bass-ratscro-KeysRockTribe-Bernie-mr__D-keys-vio (12 50 - 15 22).mp3 +cyanite-analysis

muckI vokal ve gitarlarda, Michel_bass basta, hoş bir bölüm olmuş bence, sakin ve birbirini tamamlayan melodiler duyuyorum.

20230720_2214-Mad_Hatter-tbfx-cyclops-jon-KeysRockTribe (10 47 - 12 47).mp3 +cyanite-analysis

Saykodelik etkili çalışmalardan, ben böylesini seviyorum. slick de seviyor olabilir, en azından çalışındaki yükselişten ben bunu anlıyorum. cyclops zaten her zaman müziğin yanında, tbfx bazen geziniyor ama o da dinleyip uydurmaya çalışıyor. 15 senedir buralardalar yani, olsun o kadar.

20230720_2227-cyclops-KeysRockTribe-Mad_Hatter-tbfx-jon (14 05 - 16 05).mp3 +cyanite-analysis

Burda da çıkmadan kısa süre önce biraz abartmışım ama kendine has, hoş bir bölüm olmuş. Müziğin akışı da çok hoş duyuluyor.

Bu arada jon Şile'den 13 sene önce ninbot sitesine kaydolmuş biri: Bas gitar çalıyor, alttaki perküsyonları o vermişti. Bir önceki kesitte de var.