14.07.2023

Bilos günü gibi oldu, böyle bir şey beklemiyordum. Hatta telegram'da bahsi geçmişti. Orada bir kullanıcı adını Bilos'a benzettiğim için ona da sormuştum ama kendisinin değil dedi. Yarım İngilizce'm ile anlaşamıyor olabiliriz ama hala bana telegramdaki hesap onun gibi geliyor.

Neyse ilk Neo'nun olduğu yere bağlanmıştım. O da ilginç biri, harika şeyler çalıyor, bağlandıktan sonra da güzel şeyler ortaya çıkıyor ama mesela bugün yine fazladan distortion var diye rica ettim, arkadaş kapatmadı, Neo da çıkıp başka odaya gitti. Yani sebep distortion ise hiçbir şey söylemedi. Bu da bir yöntem ama odadaki loop'ları veren birinin odayı terk etmesi her zaman benim garibime gidiyor. Neyse...

Günün sonunda da Amerika'lı arkadaşlara bağlandım ama bugün kimsenin tadı yoktu, oradan bir şey çıkmadı.

20230714_1611-noals-Bilos-KeysRockTribe-ol-ej-mcee_rat (07 33 - 09 36).mp3 +cyanite-analysis

Bilos pek deneysel sevmiyormuş ama zorla öyle yaptırdım gibi oldu. Döngüde olan bir şarkı, üzerine çalıyoruz. noals da Fransa'dan biri, onun da kısık olarak sesi geliyor.

20230714_1611-noals-Bilos-KeysRockTribe-ol-ej-mcee_rat (11 01 - 13 04).mp3 +cyanite-analysis

Bu da aynı kadro aynı bölüm devamı, sanırım alttaki şarkının solosu bu, yani tonlar farklı ve hiç hatasız çalıyor, sesler de düşük olunca buradaki solonun şarkıdan olduğunu tahmin ediyorum ama emin değilim.

20230714_1706-KeysRockTribe-Bilos-ol-SPenna (06 53 - 08 58).mp3 +cyanite-analysis

Trompet sesini duyduktan sonra Bilos'un açtığı loop, gayet tatlı olmuş, tek sorun loop'lardaki ziller, kulak acıtabiliyor. 

Bilos hakkında birçok şey öğrendiğim ilginç bir jam oldu. Belki özel bilgiler sayılabileceği için buraya eklemeyeceğim ama daha önce de grupta şikayet edildiği kadar diğerlerini dinlemeyen ya da umursamayan biri değilmiş, onu net bir şekilde öğrenmiş oldum. Kendisine güzel jam için teşekkür ederim. Umarım onun da hoşuna gitmiştir.