12.07.2023

İlginç bir gündü, 9 tane beğendiğim yeri not aldım ama tekrar dinleyince 3'e düştü. Aslında elediğim kesitler de güzel ama içinde maalesef bozan sesler olmuş ya da fazla karışık olmuş. İlk kısımda Usuariostansalon bu konuda etkili olmuş. Aslında çalarken hoş duyuluyordu, daha önce onla tartışmıştım sanırım şimdi dinleyerek çalıyor ama yine de maalesef olmamış.

Daha sonra vio geldi, onla hep chatten yazıştık hem de çaldık. İlginçti, çaldıklarımız da bir süre sonra katılanlarla çok karışmış. Öncesindeki hafif oryantal bölümü ekledim.  

20230712_1610-Waii_D-KeysRockTribe (02 35 - 04 38).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D'yi görünce bağlanmıştım. Onun yarattığı alan bir şeyler üretmeyi tetikliyor, hem yeni güzel melodiler onunla ortaya çıkıyor, ilginç yani. Burası başlangıç.

20230712_1627-Waii_D-KeysRockTribe-royer-Usuariostansalon (03 36 - 06 01).mp3 +cyanite-analysis

Burası da ilerleyen bölümlerde, trompet sesi de ekledim. Arada konuşması var. Hoş olmuş bence. Trompet sesini sanırım ud üzerinden kullanıyorum zannediyorlar, biri öyle demişti.

20230712_2053-ratscro-vio-KeysRockTribe-Silver_Voice-SPenna (20 25 - 22 32).mp3 +cyanite-analysis

Burası da oryantal bölüm, vio nedense kesintili döngülü başlattı, başlangıcı öyle kesmişim aslında orayı kesmek istemiştim ama öyle denk gelmemiş, tekrar düzeltmek istemedim. ratscro altyapı ve tekrar eden sesleri veriyor, Silver_Voice de vokallerde, vokalini öve öve bitiremedik ama pat diye çıktı, bunun için de şarkı yapmıştık, sevgiler yolluyorum ona.