10.07.2023

Satana666 ile haberleşip başladık, ilk kısımlar nerdeyse tamamen metal'di. Bu kısımdan sadece bir kesit aldım. Aslında daha sık güzel bölümler oldu ama çok kısa sürdüğü için oraları kesemedim. 

Fransa'dan gitarist arkadaşların katıldığı bir odaya bağlandım, o bölüm de gayet hoştu. En çok yapmak istediğim şekilde üst üste melodilerle akışın olduğu bir bölümdü.

Son bölümde de cyclops'a katıldım daha sonra seb geldi, Amerika'lı arkadaşlar oradaydı ama uzun zamandır slick yok, bakalım ne zaman gelecek?

20230710_1457-RockTribe-Satana666 (07 32 - 09 32).mp3 +cyanite-analysis

Satana666 ile bol metalli bölümümüz, ufak tefek aksaklıklar var, sesleri de bence biraz ayırmak gerekiyor ama kanal ile uğraşmadığım, olduğu gibi koydum.

20230710_1904-squier_noob-RockTribe-oio (11 42 - 13 44).mp3 +cyanite-analysis

Fransa'dan oio ile çaldığımız bölüm, distortion sololar onun geri kalanlar benim. Bu arada genelde Fransız arkadaşların İngilizce yazmama hassasiyeti de gözümden kaçmıyor değil. Belki bilerek yazmıyorlar bilemiyorum ama birçoğunda böyle bir durum var.

20230710_2304-cyclops-RockTribe-seb-rskrivo-tbfx-bob (10 23 - 12 35).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm çok uzun süre çaldık ama genelde pek olmamış, bir yere gidememişiz, burası fena olmamış. Değişik bir gitar efekti bulmuştum onla başladı, sonra biraz melodiler ve koyun me'lemeleri ile bitti. Basta cyclops, elektronik altyapı ve diğer sesler seb (burada pc studio olarak kayıtlı), gitarlar da benim.