09.07.2023

Pazar günleri diğer günlere göre daha az kişi oluyor. Doğal bir şey tabii... 

Kısa sürelerde bağlanıp çaldım, ilginç sonuçlar oldu. İlk bağlantıda Catelo ve Michel_bass olan odaya girdim. Ardından da Jahzerah ve Beebop çalarken onlara katıldım. Catelo da oradaydı. Ninjam'daki kibar insanlardan biri, distortion tonun fazla sert ve yüksek sesli olduğunu anlatmaya çalışmıştım ama bilemiyorum pek değiştirmedi, bugün de basçı arkadaş bundan şikayet etti.

Bunun haricinde davulsuz iki klavye ile akan bölümler çok sakindi, huzurluydu. Arada davulsuz şekilde de takılmak gerekiyor.

20230709_1741-Catelo-Michel_bass-KeysRockTribe-Just_Me-Mendex (11 40 - 13 42).mp3 +cyanite-analysis

Catelo gitar, Michel_bass bas şeklinde bir bölüm. davul loop, diğer sesler de benim. Altta piyano ekleyip üzerine ud ekledim. Gitarlar biraz daha yumuşak olsa harika olacakmış, olayı yakalamış.

20230709_1916-Jahzerah-Beebop-Catelo-KeysRockTribe (13 38 - 15 40).mp3 +cyanite-analysis

Sakin bölümden ilk kısım, ben yine biraz hareket yapmaya çalışıyorum ama ona bile gerek yokmuş aslında müzik ilginç bir şekilde akıyor. Beebop arızalı seslerde son bölümde karanlık hava veriyor, normalde jazz çalıyordu, böyle de çalmasına ayrıca sevindim. Çok hoş olmuş. Jahzerah çok fazla denk gelmemişiz, bu listelere eklediğim ilk kaydıymış bu arada...

20230709_1916-Jahzerah-Beebop-Catelo-KeysRockTribe (27 38 - 30 25).mp3 +cyanite-analysis

Euphonium sesi eklediğim son bölüm, aşırı huzurlu oldu böyle bence. En son bölümde ud sesi biraz hatalı gibi duyuluyor ama sanırım en ince seslerle alakalı ya da başka bir durum var ama emin değilim.