05.07.2023

Durgun sakin ve huzurlu bir jam oturumu diyebiliriz. Yine üç sefer bağlandım ama sadece bir bölümden kesitler ekledim. Başlangıçtaki bölümde distortion sololar müziği bence bozdu, fazla geldi. Kötü değildi ama fazlaydı. Sondaki bölüm Amerikalı arkadaşlarla eğlenceli bölümdü, Kanada'dan MetalHead de vardı ama orası da fazla eğlenceli olmuş :)

hjdrums ile olan üç bölüm ekliyorum, hjdrums kendi youtube kanalında jam'leri yayınlıyor. Kendine has bir çalışı var, huzurlu davulculardan...

20230705_1852-hjdrums-KeysRockTribe-MetalHead-Wardblack (04 38 - 06 43).mp3 +cyanite-analysis

MetalHead gitarlarda, dinleyerek az çaldı sanırım ya da ona fazla yavaş geldi bilemiyorum. Sordum ama bir şey söylemedi, daha da ağırlaşınca çıktı. Davullar harika duyuluyor ama biraz odanın metronomu ile kayma vardı. O yüzden arada çaldığımı kesip ritmli çalmaya çalıştım ama orası pek olmadı, kesebilirdim ama üşendim. Giriş ve son hoş olmuş.

20230705_1852-hjdrums-KeysRockTribe-MetalHead-Wardblack (10 09 - 12 28).mp3 +cyanite-analysis

Biraz daha karanlık havalar yakalayalım dedim ama ne kadar oldu bilemiyorum. Bunda da metronomu verebilmek için zorunlu ritm yaptım oralar pek olmamış. Sadece hjdrums ile birlikte çalıyoruz. Sonlara doğru melodi beklemediğim bir şekilde starwars tema müziğine dönmüş. Öyle bir kastım yok, çalmasını da bilmiyorum ama direkt onu çalıyor gibiyim.

20230705_1925-Wardblack-KeysRockTribe-hjdrums-roachfood (09 54 - 11 59).mp3 +cyanite-analysis

Son bölüm biraz daha deneysel oldu. Pitch'li seslerde roachfood var. Altta duyulmayan seslerde Wardblack ambiyansı veriyor. Kalan sesler benim. Davullar hjdrums...