05.06.2023

Çok eğlenceli bir gündü. Satana666 ile haberleşip başladık, ben yine uzun bir aradan sonra gitarla bağlandım, bol distortion olacağı zaten bu kombinasyondan belliydi. Distortion ile çalarken eğlenceli coşkulu ama dinlemesi kolay değil :) ve genelde fazla kendini kaptırıp hata yapılması da mümkün oluyor.

Aradaki bir bölümde sesler tamamen dengesizdi, odada büyük bir senkron sorun vardı, söyledim ama pek fayda etmedi. Javitozap bu şekilde bir senkronize çalabiliyor, cidden inanılmaz.

Son bölümde slick ve tbfx çalarken bağlandım (fbn5 de geldi), önce onlara eşlik ettim. Hafif blues havaları vardı, sonra Pancho_Darbuka ve ratscro katıldı, olaylar yine metal'e döndü, çok eğlenceli geçti ama maalesef kesip buraya ekleyecek kadar stabil yer bulamadım.

20230605_1429-Satana666-RockTribe (13 11 - 15 14).mp3 +cyanite-analysis

Satana666 ile distortion'lar arasında sakinlediğimiz bölümlerden, arkada çaldığı melodiler çok dokunaklı, benimkiler fazla hareketli kaçmış ama yine de ortak bir anlatımı paylaştığımızı ve bir yerde tekrar seslerin bütünleştiğini duyuyorum, bu her zaman olan bir şey değil. Hatalı bastığım yer olmasa iyidi.

20230605_1449-RockTribe-Satana666 (13 11 - 15 12).mp3 +cyanite-analysis

Burda iki distortion şeklinde bir bölüm. Mix falan yapmadım kendi hali böyleydi. Satana'nın sesler hep kısık, kasten yaptığını düşündüğüm için söylemiyorum çünkü birkaç sefer söyledim.

20230605_2123-slick-tbfx-RockTribe-fbn5-RobereScolaire-Psy-SPenna (04 32 - 06 53).mp3 +cyanite-analysis

Davulda slick, gitarda tbfx basta fbn5 var. İlginç bir bölüm, tbfx ile müzik olarak çok uzak olduğumuzu hissediyorum yani benim çaldıklarım doğulu olduğundan bazı arkadaşlar bundan rahatsız oluyor gibi geliyor bana, belki sadece alıştığı melodileri tekrar etmek istiyor, yargılamıyorum.

Burda yine ufak bir hatalı basışım var, biraz blues'a yakın bir şeyler çaldım sanırım. Yine de diğer gitarla tam anlaşabildiğimizi söyleyemem. Yine de hoş duyuluyor.