05.04.2023

Bolca güzel çalışmaların olduğu uzun bir gündü. Pek bir tatsızlık da olmayınca tadından yenmez hale geldi. Güne MZ_Drums ile başladık, ayarlarda ufak sorunlar vardı, onları hallettik, umarım artık çok daha sorunsuz bir ses alacağız. Satana666 bize katıldı. Sonra ortalık biraz kalabalık oldu, orada da hoş bölümler vardı, önce not aldım sonra buraya eklemedim.

Polkadot yeni denemeler yapıyormuş, kısa süreyle onla çaldım, benim hoşuma gitti. Yenilikler güzeldi. Ardından ratscro'nun olduğu odaya geçtim, günün son saatleriydi. javitozap ile gün boyu çaldık gibi :)

20230405_1404-KeysRockTribe-MZ_Drums-Satana666-bob (12 58 - 15 00).mp3 +cyanite-analysis

Davullar MZ_Drums, gitarlar Satana666, geri kalan sesler benim. En alttaki distortion effektli ses de lavtanın sesleri, güzel bir kombinasyon olmuş.

20230405_1710-polkadot-KeysRockTribe-shavit_bass-DmitryCherakshev-M-Domenico (03 28 - 05 37).mp3 +cyanite-analysis

Polkadot ile teke tek, bahsettiğim gibi yeni bir şey deniyormuş ama tam ne olduğu anlamadım, altta yeni sesler var gibi, hoş olmuş. Umarım bozmamışımdır.

20230405_1945-ratscro-on_keys-vio-javitozap-KeysRockTribe (34 03 - 36 14).mp3 +cyanite-analysis

on_keys yine bir şey demeden çıktı :) Bu kesitte ben hatalı bir şey duymuyorum yani onun çaldığına komple uydurdum diye duyuyorum, ani çıkışlar bana "müziğini beğenmedim" gibi geldiği için bunu eklemek istedim. Belki sadece kibarlıkla alakalı, bilemiyorum artık. Daha önce de bahsetmiştim, daha öncesinde muhabbeti hep iyi olan biriydi, aniden bir haller geldi ve şimdi böyle. Aramızda okyanuslar olunca anlaşmak kolay olmuyor ama ben onun müziğine bayılıyorum, çok yetenekli biri.

20230405_2029-KeysRockTribe-ratscro-javitozap (03 06 - 05 05).mp3 +cyanite-analysis

Bu tarz ambiyanslar hep ratscro ile mümkün oluyor, bilemiyorum bir ilgisi var mı? Ya da çalarken sıkılıyor mu ama benim çok hoşuma gidiyor. Resmen ruhunu üflüyoruz gibi, o baslarla bunu yansıtıyor, bölümün sonuna doğru javitozap çalmaya başlayacak ve sanki düzenlenmiş bir şarkı gibi duyulacak. Başladıktan sonraki hafif kesinti, ben fazla yavaş çalmayacak herhalde diye melodiyi kesmiştim ondan, sonra tekrar başlattım ki bence buralar da hoş olmuş. Son kısım pat diye bitiyor çünkü hatalı çaldım.

20230405_2029-KeysRockTribe-ratscro-javitozap (09 00 - 11 10).mp3 +cyanite-analysis

Önceki ile aynı kadro, sonraki melodi, arada bir değişim daha var. On dakikada üç değişim bence ideal ama bu herzaman mümkün olmuyor.