11.02.2023

Uzun zaman sonunda normal bir jam seansı oldu diyebilirim. Erkenden bilgisayarı açıp üç farklı oturumda bağlandım. Üçü de hoştu. İkinci oturumdaki ikinci kısımlar çalarken iyi duyuluyordu ama dinlerken çok karışmış, ondan dolayı oraları eklemedim.

20230211_1429-Waii_D-seb-Doliprane-stika-KeysRockTribe-Psy-RobereScolaire-shavit_bass (22 05 - 24 23).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D vardı ama buralarda hiç çalmadı sanırım, o yüzden onu eklemedim. Önce basta sonra gitarda Doliprane var. Psy'nin gitar tarzını artık biliyorum, arkada sürekli çalan gitarlar onun. seb ile daha önce ne kadar çaldım bilemiyorum ama davulları o ekledi, başka sesler de ekledi sonra.

20230211_1429-Waii_D-seb-Doliprane-stika-KeysRockTribe-Psy-RobereScolaire-shavit_bass (27 47 - 29 54).mp3 +cyanite-analysis

Öncekinin devamı, ben flüt sesleri de ekliyorum. RobereScolaire klavyede geldi. Umarım başka birini gözden kaçırmamışımdır. Sanki bir klavye daha vardı ama buralarda olmayabilir. 

20230211_1829-KeysRockTribe-phil-seb-Eectric (04 16 - 06 22).mp3 +cyanite-analysis

seb ve phil bir odadaydı, ikisi de Fransız onlara katıldım. Müzik bitince böyle bir şey kaydettim, bir süre onun üzerine çaldık. Bu bölümün başı da hoştu, sonra davullar ve hafif klavyeler eklendi. Bu ikinci oturumdan ilk kısım olmalı. Esas melodiyi daha önce çalmış olabilirim, hafif orta doğu havaları var.

20230211_2054-Bernie-ej-KeysRockTribe-jonazz-ransom (07 19 - 09 57).mp3 +cyanite-analysis

Bu da sabaha karşı son bölüm. Bernie ve ej vardı. Onlara katıldım. Düşük tempoda duygusal çalışmalar. Özellikle Bernie'nin bu kadar duygusal çaldığını daha önce duymadım, çok hoşuma gitti. ej üzerine scream, brutal vokal karışımı ekledi. Yine distortion falan istedi ama bence böyle çok daha vurucu duyuluyor.

20230211_2054-Bernie-ej-KeysRockTribe-jonazz-ransom (28 33 - 31 15).mp3 +cyanite-analysis

Burda ek olarak ransom geliyor, basta da jonazz var ama sesi çok kısık sanırım, çaldığını hatırlıyorum, listeye ekleyeceğim ama yüzde yüz emin değilim.

20230211_2142-ej-jonazz-KeysRockTribe-SPenna-keyjack-ROZ-Bernie-kevmo (07 46 - 09 56).mp3 +cyanite-analysis

ej tempoyu değiştirmek istedi. Oda Bernie'nin loop'u belirleyen o diye ona havale ettim, sonra tempo 140'a çıktı. Basçı esas melodiyi ve ritmi vermiş oldu. jonazz yani. Bernie burada var mı? Ondan emin değilim çünkü iki gitar daha geldi. Spenna ve Roz ikisi de çalıyor olmalı.