13.12.2022

Ortam kalabalık değildi ama bu bir avantaj oldu, sakince 2 saate yakın çalabildik. Bir noktadan sonra ruhani bir deneyim oluyor, bu sefer bunu birlikte çaldığım arkadaşlarla bir anlamda yazarak da teyit edebildim (İngilizce'min yettiği kadar tabii). Bu kadar bariz bir şey için sürekli olarak ilanları tazeliyorum ama henüz bizim ülkede bir ilerleme yok.

20221213_1912-KeysRockTribe-ratscro-bretzel-x_Rodhes-polkadot (10 56 - 12 58).mp3 +cyanite-analysis

Sakinleştirici bir müzik olmuş. Böyle dinleyince pek duyulmuyor ama yeni bir programla akortları kolayca denemeye başladım, programın adı scaler, daha fazlasını yapabilir gibi geldi bana ama henüz kısıtlı şekilde kullanabiliyorum.

ratscro; bas, ritm ve efekt seslerini verdi, bretzel gitarda, diğer sesler benim eklediğim sesler.

20221213_1912-KeysRockTribe-ratscro-bretzel-x_Rodhes-polkadot (21 44 - 24 13).mp3 +cyanite-analysis

Burda da aynı kadronun ve benzer havanın devamı var. Bu atmosferin canlı bir doğaçlama olduğunu ve bununla her şeyin mümkün olduğunu düşününce ben kendi adıma mutlu oluyorum, iyi ki böyle bir ortam var. Katılan herkese buradan teşekkür ediyorum. bretzel'i de bir önceki jam'de yanlış anlamışım sanırım, oldukça kibar biriymiş.

20221213_2009-bretzel-polkadot-ratscro-x_Rodhes-KeysRockTribe-cyclops (36 23 - 38 31).mp3 +cyanite-analysis

Burda baslarda polkadot geliyor, sesi diğer seslere göre yine düşük kalmış maalesef. Ben ek olarak saksafon sesleri ekleme başladım, diğer seslere de arada geçiyorum.

20221213_2009-bretzel-polkadot-ratscro-x_Rodhes-KeysRockTribe-cyclops (53 59 - 55 54).mp3 +cyanite-analysis

bretzel gidiyor, ritm biraz daha elektroniğe dönüyor, benim alttaki akor çalma programı daha duyulur olmuş. Kadro yine aynı, çok fazla gelen giden olmadı ama dediğim gibi baştan sonra huzurluyduk. Bazen bu sıkıcı oluyor ama bu sefer hiç sıkılmadım, birlikte bir yolcuğa çıkmışız gibi...

Bitişinde bir deneme sesi var, orada kesmek durumunda kaldım ama öyle gidiyordu, yaklaşık 2 dakika civarında kesmeye çalışıyorum. Müzik türleri de her zaman karışık, belki de en iyisi böyledir.