30.11.2022

Aslında çalınanlar hoştu, çalarken de çoğu kısmı hoşuma gitti ama dinlerken o kadar da iyi gelmedi, ses dengeleri de sıkıntılıymış ama devamlı hatalı bir şeyler var hissi olmuş. Benim senkronizasyon ayarlarında sorun var, onla ilgili olabilir mi dedim ama bilemiyorum, çoğu zaman kapattım artık.

20221130_2046-ROZ-slick-cyclops-polkadot-KeysRockTribe-tbfx (03 54 - 06 02).mp3 +cyanite-analysis

Basta polkadot, davulda slick, efekt seslerini cyclops veriyor. Gitarda tbfx olmalı ama elim değilim. Davul ve bas sesleri çok farklı sanırım ondan böyle duyuluyor. Ses seviyeleri yani...

20221130_2046-ROZ-slick-cyclops-polkadot-KeysRockTribe-tbfx (14 36 - 16 33).mp3 +cyanite-analysis


Burda aynı kadro davul biraz daha doldurucu ve  yüksek sesle duyulduğundan daha iyi gibi. Roz çalıyor mu bilemiyorum, sağ kanaldan kısık bir ses veriyor genelde, gitarda cyclops da olabilir. Kesitin sonuna doğru benim senkron sorunu duyuluyor. 

20221130_2110-cyclops-slick-KeysRockTribe-ROZ-tbfx-polkadot-bob (04 26 - 07 06).mp3 +cyanite-analysis

Davulcu kısa bir ara verdi, orada başlayan bir melodi, ağır bir havası var. Sanırım bob katıldı. Roz da duyuluyor bu sağ kanaldan. tbfx yok.