24.10.2022

Pek olmasına ihtimal vermediğim bir şey oldu. Türkiye'den bir arkadaş, ninbot üzerinden telegram'a geldi. İlk yabancı sandım, bir süre benim translate İngilizce'si ile konuştuktan sonra mevzuyu anladım.

Nick seçtiği ilk kayıttan kesitler aldım. Birkaç kez yazdım, buraya da yazayım. Bu kadar zamandır garaj org ilanlarına cevap veren 50-60 kişiyle yapamadığımızı iki seferde yaptık diyebilirim, umarım bu böyle sürüp gider. Bu ortamda takılan arkadaşların çoğu senelerdir burada, bağımlılık yapan bir tarafı olmalı yani :)

20221024_2126-vio-KeysRockTribe-Tplgl-roberescolaire-gmo (12 22 - 14 26).mp3 +cyanite-analysis

Burada çok güzel bir hava var. Gitarlar da çok hoş ama sesi kısık kalmış, çalarken de söyledim aslında ama yine de olsun çok hoş olmuş bence. Tplgl gitar, roberescolaire klavye.

20221024_2144-KeysRockTribe-roberescolaire-Tplgl-gmo-jabah_guitabase-lionel_mess_i-EstebanPaunero-marcus-marcello  (05 19 - 07 43).mp3 +cyanite-analysis

Bu da ilerleyen şekilde devamı diyebilriiz. Flüt sesi de ekliyorum biraz.

20221024_2144-KeysRockTribe-roberescolaire-Tplgl-gmo-jabah_guitabase-lionel_mess_i-EstebanPaunero-marcus-marcello (39 14 - 41 14).mp3 +cyanite-analysis

jabah_guitabase 70'ler disko havaları ile geldi. Bu aralar bu tarza geçmiş, eğlenceli hoş bir tarz. Burda da saksafonla eşlik etmeye çalışıyorum. Duyduğum kadarıyla roberescolaire son kısımda çalıyor.