02.09.2022

Karışık günlerden biriydi. Bolca distortion açanlar ve bitmeyen sololar (jabah_guitabase'den alıntı), bu sistemde neden insanlar saatlerce bunu yapıyor diye düşünmeye başladım.

Eğer birbirini dinlemeyeceksen burada ne yapıyorsun? Sorulması gereken bu ama öyle garip bir çağdayız ki kimse kimseyi dinlemiyor, galiba bu hastalık buralara kadar sirayet etmeye başladı. Dinlemeden doğaçlama olmaz, o kesin.

20220902_1912-d132-KeysRockTribe-polkadot (09 01 - 11 03).mp3 +cyanite-analysis

1-2 saatlik karmaşanın ardından böyle sakin bir yere geldik. polkadot eşlik etti ama o da yorgun düşmüş belli :)

Kalan kısımlarda shavit geldi, uzun zaman sonra karşılaştık. Büyük olasılıkla saatlerimiz tutmuyor, ben artık daha geç girebiliyorum. Bilemiyorum artık belki başka sebebi vardır.

Ben de ud sesine efekt eklemeye başlamıştım, biraz kafa ağrıtıyordum, sonra toparladık ama yine de pek olmadı tabii, eklemedim o kısımları.