08.08.2022

Gitarlı ve sakin günlerden biriydi, uzun bir süre tek gitar olarak kaldım, belki onla ilgisi var bilmiyorum. Tek başıma başlamadım. Girdikten sonra gitar çalan arkadaşlar çıktı ama benim yüzümden değildir herhalde, ben pek çalmıyordum o sırada...

20220808_1745-Waii_D-LeeAStone-peaches-kiwi-RockTribe-io-slick-polkadot-Dan_Wax(06 26 - 09 00).mp3 +cyanite-analysis

Waii_D yarın iş var gitmem gerek diye diye saatlerce kaldı, sesi kısık kalıyor, çok söyledim ama belki saat geç diye böyledir, diğer sesleri kısık değil çünkü...

LeeAStone, davullarda... peaches, basta. kiwi, yüksek sesli klavyeler kendisinin, ses konusunda daha önce söylediğim için bir şey demiyorum. Belki monitor ayarı yüzünden böyledir, sormak lazım bir ara. slick klavyelerde olmalı, arada ritm de verdi.

20220808_1745-Waii_D-LeeAStone-peaches-kiwi-RockTribe-io-slick-polkadot-Dan_Wax (22 44 - 24 51).mp3 +cyanite-analysis

Metronomlar biraz aksıyor, loop kaydetmesi zor oluyor ama fena olmadı. Baslara son kısma doğru polkadot geliyor, diğer çalanlar aynı...

20220808_1745-Waii_D-LeeAStone-peaches-kiwi-RockTribe-io-slick-polkadot-Dan_Wax (27 40 - 29 42).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da hafif folk melodileri denk geldi, çok bilinen bir şey gibi oluyor ama çalarken zevk aldığım tek eğlenceli melodiler bunlar :)