14.07.2022

Uzun bir süre bağlanamadım, bilgisayar da sorun çıkardı, aşırı yorgunluk da vardı. Dolu bir odaya girdim. Bernd, Bernie, mendex, javitoJogito vardı. Mendex bir aktivite yapıyordu sanırım, ağırlıkta sesler onundu. Diğer sesleri çok ayırt edemedim. Davulda javito yoktu mesela ama Jogito çalıyordu. Gitarlarda Mendex'ten de ses geliyordu. Aynı zamanda vokal tabii. Emin olamadığım sesleri yazmayacağım, eksik kalan varsa kusura bakmasın, kimsenin baktığını sanmıyorum ama söyleyeyim dedim :)

20220714_1845-oio-Bernd-Bernie-mendex-javitoJogito-KeysRockTribe-Haros-Prophet_Linn-pasataga-kiwi (49 30 - 53 01).mp3 +cyanite-analysis

mendex, Jogito ve pasataga var. Pianoteq programının pan drum sesleri, çok hoş duyuluyor bence.

20220714_2025-KeysRockTribe-pasataga (00 00 04 12).mp3 +cyanite-analysis

pasataga ile realivox denemeleri diyelim. mendex'le de düet yaptırdıydım ama o kısımları kesmedim :)