16.05.2022

Pek bereketli bir çalışma olmadı ama bu sefer hiç üstüme alınmadım, daha önce defalarca çaldığımız arkadaşlar bir bakınıp gitti. Aksayan yerler vardı evet, olur yani böyle arada ama benden değildi.

Yine de ilginç sonuçlar çıktı. Fresh arkadaşın eklemeleri yüzünden böyle oldu tabii. Eş zamanlı yayına açtıktan 15-20 dk sonra dağıldılar, 1 saat tek başıma çaldıktan sonra rat_scrotum geldi, tam havaya giriyorduk ki internetim gitti. Meh yani. Diğer odaya geçtim ama kayıt haliyle bitti.

20220516_1815-RockTribe-LeeAStone-Fresh (04 39 - 07 19).mp3 +cyanite-analysis

LeeAStone davullarda, Fresh klavye çalıyor ama elektronik başka türde ir şeyler de yapıyor. Elinde güzel vokal örnekleri var sanırım. Arapça gibi ama değil.

20220516_1937-RockTribe-rat_scrotum (06 08 - 08 47).mp3 +cyanite-analysis

rat_scrotum geldiği kısımlardan bir kesit, bası da o ekledi. Üst üste bir sürü melodi oldu, üstelik karışmadı da, hani ben melodileri kaydettim üzerine çalalım değil, bu şekil çok daha tatmin edici oluyor. Hep diyorum zaten bunu.