02.05.2022

En uzun süre çalma rekorumu kırdım. 4 saat civarı yayındaydım. Ayrıca 3 saatlik bölümü de maksimum şekilde kaydolmuş. Hiç sesler kesilmemiş anlamına geliyor.

20220502_1658-RockTribe-Neo-Domenico-Bernd (02 54 - 04 55).mp3 +cyanite-analysis

Yine kalabalıklar arasında boş bir odaya geçerek başladım, Neo sağ olsun geldi çaldı. Hep de tatlı melodiler ekliyor.

20220502_1715-Neo-RockTribe-Bernd-Saloutch-keybpix-Jogito-javitozap-bubu-ballpointmusic-Justme-peaches (02 00 - 04 07).mp3 +cyanite-analysis

Bundaki baslar ve ritmler, Bernd'a ait. Klavyeler de Saloutch çaldı. Kayıtları siteye eklediğimi söyledim. saloutch@free.fr gibi bir adresi eklememi istedi, kopyalamayı unuttuğum için aklımda kaldığı kadarıyla ekledim. Sorup düzelteceğim eğer yanlışsa...

20220502_1715-Neo-RockTribe-Bernd-Saloutch-keybpix-Jogito-javitozap-bubu-ballpointmusic-Justme-peaches (26 02 - 28 44).mp3 +cyanite-analysis

Türk film müziğini keybpix yapıyor, daha önce de değişik şeyler yaptığını hatırlıyorum. Çok tatlı oldu. Davullar canlıya geçiyor. 
Davullarlda @[[javitozap]](javitozap) var. Kaydın sonuna doğru duruş sanki tasarlanmış şarkıya dahilmiş gibi olmuş :)

20220502_1815-peaches-Jogito-RockTribe-Justme-javitozap-keybpix-Fab973-Saloutch-aeon (40 24 - 43 48).mp3 +cyanite-analysis

En deneysel işlerden biri. Justme klavye ve vokal ayrıca kesitlerden sesler ekledi. Ben arkaya tam video sesi açıyordum ama bu tekrar mantığı da çok hoş, deneyeceğim bir ara... Arada ses ayarı kaçıyordu, yüksek diyordum, kısıyordu sağ olsun.

İkinci gitar aeon, nick tanıdık değil ama siteye kaydolduğunu söyledi, yani @[[Evan Jr]](evan_jr)  olmalı. O şekilde sisteme ekleyeceğim. İkili distortion kısmı var, gayet de uyumlu hoş olmuş.

Baslar da Jogito'nun. Uzun süre çaldı, basçılar ya da bas sesleri arada gelip gittiği için umarım karıştırmıyorumdur.

20220502_1915-aeon-RockTribe-Justme-marcello-JM2-Woody (36 31 - 39 55).mp3 +cyanite-analysis

Kaydın ve günün sonuna Woody yetişti, yine hoş melodiler ekledi. Ritmlerde de ayrıca JM2 geldi.