08.03.2022

2 saatten fazla 19-20 kişi çalışmaya katılmış. Gelip çalan kadar gelip uzun süre bekleyen de oluyor. Bu bana hep ilginç geliyor. Ayrıca devamlı çalan arkadaşlardan da bekleyenler oluyor. Eskiden iki olmamış melodide herkes kaçardı, ilginç bir bağ oluyor galiba zamanla aramızda.

Andrey yine eskiden olduğu gibi distortion kapatmadan hızlı geldi, hızlı gitti. Az biraz kapatır mısın? Fransız vokali de duyalım falan dedim, umarım yanlış anlaşılmamıştır. Bir de süper zekalı bir arkadaşımız gitarını farklı akort edip arkada garip melodiler veriyordu. Kasten yapıyormuş, bozduğunu söyleyince o da gitti. Bunun aynını ben bir keresinde stüdyoda yaşamıştım. Yav gitarı farklı akort etsen de kaydırarak uygun sesleri bulursun herhalde, uymayan kalıpta deneysel bir iş mi yaptı? Sonradan dinleyince belki dedim ama emin de olamadım açıkçası.

20220308_1515-shavit_bass-RockTribe-XfilE-Ben-Peterporqer-andrea-Andrey_Gen-patalo-Flore-mauricioandresto-peaches-Doliprane-Jose_B (46 04 - 49 22).mp3 +cyanite-analysis

Fransa'dan bir kadın vokal arkadaşımız var, uzun süre çalışmanın içindeydi. Shavit var, hep geliyor sağ olsun. Yeni bas gitar olmuş, güle güle kullansın. İsrail ile aramız da iyileşiyor, tatile bekliyorum artık :) Şaka şaka...

20220308_1615-Doliprane-RockTribe-peaches-Ben-bub_drums-Flore-stikazzi-bena-kiwi-Nick_M-bilos-j_kritz (04 16 - 07 11).mp3 +cyanite-analysis

İki kesitin ortası şeklinde, yeni davulcuya geçiş ve hassas melodiler içeriyor. Sağ ve sol kulaktan farklı melodi verdiğim zaman çok daha tatlı oluyor, orası kesin.

20220308_1615-Doliprane-RockTribe-peaches-Ben-bub_drums-Flore-stikazzi-bena-kiwi-Nick_M-bilos-j_kritz (38 46 - 43 53).mp3 +cyanite-analysis

Bunda da bub davulcu arkadaşımızın gazını alamadığımız bir kesit var. Kaydın başı kick yağmuru ile başlıyor ve öyle devam ediyor. Çok fazla gitar var ama tam tespit edemedim hepsini, kusura bakmasınlar.