31.05.2021

20210531_1606-RockTribe-testing.mp3 +cyanite-analysis

Aslında yazmayacaktım. Bugün çeşitli sebeplerden ve en sonunda teknik aksaklıktan doğaçlama çalışması olmadı. Çalasım da vardı ama demek genel titreşimlere uymayınca orada sıkıntı çıkmış.

Sonra baktım bir kayıt çıkmış mı diye? Üç dakikalık bir kayıt çıkmış. Çalarken "testing" hesaplarından biri gelmişti. Onunla çaldığımız kısımlar kayıt olmuş. Dinleyince günün anlam ve önemini aktardığını düşündüğüm için eklemek istedim. Pek olmadı ama mevzuyu aksilikleri ile de aktarıyor olabilir.

"testing" hesapları programın varsayılan nicki, zaten ilk denemeye de girdikleri için gayet makul bir nick. Gitarında hiç ton yok, ham ses sanırım ama yine de çok hoş olmuş.

Hatta bir daha karılaşmayacağımızı bilerek kendisine buradan da seslenmek istiyorum. Tonsuzluğun yüzünden çıkıp gitmedim. Bilgisayar kitlendi ey sevgili testing.