10.05.2021

20210510_1555-RockTribe (00 00 - 02 05).mp3 +cyanite-analysis

20210510_1636-RockTribe-Worldmusic-Fil-Daniel-Edyye-Gitano-marcusbazz-hambone (02 39 - 04 39).mp3 +cyanite-analysis

20210510_1636-RockTribe-Worldmusic-Fil-Daniel-Edyye-Gitano-marcusbazz-hambone (12 15 - 15 27).mp3 +cyanite-analysis

Tekrardan sesime efekt verip şu sesli etkileşimli olaya gireyim dedim. Konsept oturdukça daha eğlenceli, etkili hoş bir şey olabilir. Tabii ki benim de dikkatimi hem chate hem müziğe hem de ninbottaki ayarlara vermem gerekiyor.

Bu gece 7 tane kayıt çıkmış, onlardan 3 tanesini ekleyip sisteme yerleştirdim. Çalışmanın başında olaylar zorluydu. Distortion kapatmayan arkadaşlardan bir sürü vardı. Söyledim söyledim, fayda etmedi, ben de çıktım gittim :)

Yani bir kanalın metronom ve ölçüyü ayarlayıp üzerine davulları tekrardan oturtmak benim sistemde manuel, o yüzden biraz zor. Üstelik güzel de bir davulcu arkadaş vardı, daha önce çalmıştık, onu da bırakmak istemedim ama maalesef kendimi duyamadığım için odadan çıktım.

Yeni odada uzun bir süre kimse gelmedi. Son kayıtta yine oda tam kapasite dolmuş. 8 kişilik müzik odaları bunlar. Acaba bir iki hesap açıp gelen sayısı tamam olunca odayı doldurarak kapatsak mı? Zaten devamlı çalan 4-5 kişi olsa 3 hesap daha ekleyince oda bizim olmuş demektir :)

Uzun kayıtlar içinde çok hoş minik parçalar da oluyor ama onlar öyle yitip gidecek. Bu gece akordiyon sesleri veren biri vardı. Tekrardan onu bulamayız ama not edeyim dedim. İyidi hoştu ama biraz tonu gevşetti. Ona uydurayım derken ortalık karıştı. Yine de sevgilerimi gönderiyorum kendisine.

Gelip merak edip bakan, dinleyip sohbet eden herkeslere teşekkür ederim. Arkaya açılan yüksek sesli ritmler ya da kaotik ortam için kusuruma bakmayın, bu sistemin sıkıntılı noktaları bunlar ama işte hiç tanımadığımız insanlarla ancak bu kadar oluyor.

*Kayıtlar kategorizasyon için daha sonradan kesilmiştir. Etiketler hatalı olabilir.